رئیس حوزه‌هنری انقلاب‌اسلامی سیستان و بلوچستان

پاتوق شعر و ادب فارسی در زاهدان افتتاح شد

پاتوق شعر و ادب فارسی در زاهدان افتتاح شد
رئیس حوزه‌هنری انقلاب‌اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: افتتاحیه پاتوق شعر و ادب فارسی امروز با حضور شاعران برجسته کشوری و استانی در موزه منطقه‌ای جنوب شرق در زاهدان برگزار شد.
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱
کد خبر :  ۱۵۸۷۹۷

به‌گزارش روابط‌عمومی حوزه‌هنری انقلاب‌اسلامی سیستان و بلوچستان، مصطفی سیاسر اظهار کرد: پاتوق شعر و ادب فارسی باحضور سعید بیابانکی از شاعران برجسته کشور و نیز شاعران مطرح استان در سالن کنفرانس موزه منطقه‌ای جنوب شرق زاهدان آغاز شد.

رئیس حوزه‌هنری انقلاب‌اسلامی استان افزود: در این برنامه ضمن تبیین ماهیت پاتوق و چشم انداز آن هریک از اعضای پاتوق که طی روند ثبت نام و مصاحبه حضور داشتند به شعرخوانی و قرائت آثار پرداختند که توسط استاد بیابانکی و لشکری مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: پاتوق شعر و ادب فارسی با هدف تربیت نوشاعران و مستعدان حوزه شعر و ادب فارسی آغاز شده و قرار است با برگزاری جلسات مستمر و هفتگی به آموزش و حمایت بپردازد و حامی استعدادهای برتر در این زمینه باشد تا اینکه به تولید اثر و ایجاد هویت مستقل برای شعر انقلاب بیانجامد.

سیاسر خاطرنشان کرد: آموزش فنون شعرخوانی، شاعرخوانی، اردوهای سازنده، کسب تجربه از اساتید مطرح شعر و ادب کشور و استان و نیز تولید اثر از برنامه‌هایی است که قرار است در سیر کاری این پاتوق انجام شود.
در پایان جناب آقای مجید لشکری به عنوان مربی پاتوق معرفی گردید

 

ارسال نظر