تجربه نویسنده جوان به اشتراک گذاشته شد

تجربه نویسنده جوان به اشتراک گذاشته شد
در چهارمین نشست تجربه گفت بانوان نویسنده با عنوان "نویسا" با حضور "زهرا کاردانی"، نویسنده مجموعه‌های "زن آقا" و "خیابان ۲۰۴" تجربه‌های نوشتن به اشتراک گذاشته شد.
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
کد خبر :  ۱۵۸۷۵۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، در این نشست که۵۰ نوقلم جوان حضور پیدا کردند "کاردانی " از چگونه نوشتن تجربیات زندگی فردی و اجتماعی سخن گفت و توصیه‌هایی هم برای نوقلمان داشت.

وی از نوقلمان خواست تا زیاد کتاب بخوانند و هر روز بنویسند و تلاش کنند تا تجربه‌هایشان را به رشته تحریر درآورند.

وی ادامه داد: تجربیات ناب بیان نمی‌شود در حالی که از این طریق، می‌توان تجربیات خوبی را میان افراد مختلف به اشتراک گذاشت.

زهرا کاردانی اظهارداشت: شیوه‌های نگارش متنوعی وجود دارد و در این مسیر هر فرد سبک خاص خود را به دست می‌آورد و می‌تواند تجربیاتش را به رشته تحریر در آورد.

وی از این که تجربه هر فردی قابل ارائه است و هر فردی مخاطب خاص خود را دارد، سخن گفت و به پرسش‌های نوقلمان درباره آثارش، چگونگی نوشتن، چگونه نوشتن و ساده نویسی راه‌های نشر کتاب پاسخ داد.

بر اساس این گزارش، در چهارمین نشست تجربه گفت بانوان نویسنده« نویسا» که با مشارکت و همراهی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد؛ طلاب حاضر در این نشست ترغیب شدند تا تجربیات سفرهای تبلیغی خود را به رشته تحریر درآورند.

ارسال نظر