فراخوان بیست و چهارمین «کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت» منتشر شد

فراخوان بیست و چهارمین «کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت» منتشر شد
دبیر علمی مرحله استانی بیست و چهارمین شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان گلستان، از برگزاری بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور به‌صورت جشنواره استانی در گلستان خبر داد.
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
کد خبر :  ۱۵۸۶۳۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گلستان، حسین عبدی در گفتگو با پایگاه خبری این مرکز گفت :این جشنواره ، به‌همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی  استان گلستان و دیگر دستگاه های فرهنگی استان  برگزار می‌شود.

وی افزود: محورهای مرحله استانی بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در گلستان شامل: دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین،شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان و نیز بخش عمومی شعر دفاع مقدس می باشد.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان گلستان در ادامه افزود: علاقه مندان می‌توانند اشعار خود را حداکثر تا تاریخ یکم  شهریور سال‌جاری، به صورت فایل ورد، در پیام‌رسان واتساپ به شماره 09114821910 و یا به پست الکترونیک Golestanbonyad98@gmail.com ارسال کنند.

عبدی اظهار داشت : پس از بررسی آثار و اعلام برگزیدگان در سطح استان گلستان و تجلیل از آنها، نفرات برتر جهت رقابت به دبیرخانه کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت معرفی خواهند شد.

شرایط عمومی شرکت در جشنواره:
اشعار ارسالی قبلاً در کتاب مستقل یا مشترک و یا نشریه‌ای منتشر نشده باشد
اشعار به‌صورت تایپ شده  ارسال شود
محدودیتی از نظر تعداد برای ارسال اشعار وجود ندارد
نام، سال تولد، تحصیلات، نشانی محل سکونت و شماره تماس در انتهای اشعار درج شود
اشعار در پنج محور به‌طور جداگانه داوری و در هر بخش جوایزی بشرح زیر اهدا خواهد شد
نفرات اول: یک میلیون تومان
نفرات دوم: هفتصد هزار تومان
نفرات سوم: پانصد هزار تومان


 

ارسال نظر