رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گلستان:

تکیه هنرمندان حوزه هنری در خانه تاریخی کبیر برپا می‌شود

تکیه هنرمندان حوزه هنری در خانه تاریخی کبیر برپا می‌شود
به مناسبت فرارسیدن ایام ماه محرم و پس از وقفه سالهای کرونائی ، تکیه هنرمندان گلستانی در خانه تاریخی کبیر واقع در بافت قدیم گرگان، برپا خواهد شد.
چهارشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
کد خبر :  ۱۵۸۵۹۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری گلستان، سید حسام بنی فاطمه  اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته "تکیه هنرمندان حوزه هنری گلستان" با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور هنرمندان بخش های مختلف :هنرهای تجسمی،موسیقی،آفرینشهای ادبی،ادبیات پایداری،هنرهای نمایشی، هنرهای تصویری از 9 تا 17 مردادماه  در محل  خانه تاریخی کبیر واقع در بافت قدیم گرگان،"محله دوشنبه ای" برپا خواهد شد.

وی افزود: شعرخوانی، مقتل خوانی، اکران فیلم‌های کوتاه مستند و داستانی، برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی عاشورایی، نمایش و نمایشنامه خوانی، اجرای تعزیه،موسیقی عاشورائی و سرود ،نقاشی قهوه‌خانه‌ای، سخنرانی،خاطره گوئی دفاع مقدس،مداحی و روضه خوانی و... ازجمله برنامه‌هایی است که هر شب از ساعت 21  برای عموم علاقه‌مندان به اجرا درخواهد آمد.

بنی فاطمه در ادامه از تمامی علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه‌ها دعوت کرد و گفت: این برنامه‌ها باهدف بسترسازی، انتقال پیام‌های عاشورایی و همچنین فراهم کردن زمینه‌های لازم برای خلق آثار فاخر توسط هنرمندان تدارک دیده‌شده است و ورود برای عموم علاقمندان آزاد است.

ارسال نظر