حوزه‌هنری سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند

نمایشگاه نقاشی نقش نیمروز به صورت مجازی

نمایشگاه نقاشی نقش نیمروز به صورت مجازی
رئیس حوزه‌هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه نقاشی نقش نیمروز از امروز به صورت مجازی برگزار می‌شود.
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
کد خبر :  ۱۵۸۴۳۸

به‌گزارش روابط‌عمومی حوزه‌هنری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، مصطفی سیاسر اظهار کرد: نمایشگاه مجازی نقش نیمروز شامل آثار نقاشی آبرنگ علی پیران از امروز در سایت حوزه هنری استان اجرا می‌شود.

رئیس حوزه‌هنری انقلاب اسلامی استان افزود: این نمایشگاه با موضوع معماری و زیست‌بوم‌منطقه سیستان بوده و تعداد 44 اثر به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه اردیبهشت‌ماه امسال نیز در گالری حوزه هنری کشور در تهران برگزار شده است.

سیاسر بیان کرد: علی پیران تاکنون فعالیت‌های انفرادی و گروهی زیادی از جمله برگزاری نمایشگاه، وورکشاپ و کسب مقامات برتر در سطح ملی و بین‌المللی را داشته است.

وی یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی https://artzahedan.ir/fa/pages/gallery  مراجعه کنند.

رئیس حوزه‌هنری انقلاب اسلامی استان افزود: از اوایل شیوع کرونا فضایی در سایت طراحی و گالری سه‌بعدی برای نمایش آثار هنرمندان ایجاد شده است.

وی گفت: تاکنون دو نمایشگاه به‌صورت مجازی توسط حوزه‌هنری استان راه‌اندازی شده که از جمله آنها نمایشگاه پوستر رحما و نمایشگاه عکس استاد صفاکیش بود.‌

سیاسر خاطرنشان کرد: نمایشگاه آثار هنرمندان برجسته در زمینه خوشنویسی، نقاشی و گرافیک و نیز نمایشگاه گروهی هنرمندان استان در زمینه خوشنویسی در دستور کار حوزه‌هنری استان قرار دارد.

ارسال نظر