پردیس سینمایی مهر گنبدکاووس با ۶ سالن نمایش به بهره‌برداری می رسد

پردیس سینمایی مهر گنبدکاووس با ۶ سالن نمایش به بهره‌برداری می رسد
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گلستان از افتتاح پردیس سینمائی مهر شهرستان گنبد کاووس در دهه امامت و ولایت خبر داد.
سه‌شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
کد خبر :  ۱۵۸۱۴۸

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گلستان سید حسام بنی فاطمه در گفتگو با تعدادی از خبرگزاری های استان در این باره گفت : پردیس سینمایی گنبدکاووس با ۶ سالن نمایش آماده بهره‌برداری است  و ۲۲ تیرماه 1401 ساعت 18 با حضور مسوولان کشوری، استانی وهنرمندان گنبد کاووس  افتتاح خواهد شد.

 وی در ادامه  افزود:سینما هجرت گنبد کاووس پس از مرمت و بازسازی به پردیس سینمائی با امکانات و تجهیزات مدرن و به روز تبدیل شده است و از این پس، جدیدترین آثار سینمائی همزمان با تهران در آن اکران خواهد شد.

 این مدیر فرهنگی در ادامه از تمامی علاقمندان به حضور در آئین افتتاحیه دعوت کرد و اظهار داشت:پردیس سینمائی مهر، دارای ۶ سالن نمایش به نام‌های " قابوس، گنبد، آبشار، مهتاب، گلستان و رنگین کمان" می باشد  که در مجموع برای  این سالن‌ها ۵۲۷ صندلی در نظر گرفته شده است.

بنی فاطمه اضافه کرد: علاوه بر سالن های نمایش، پردیس سینمایی مهر گنبدکاووس به امکانات دیگری چون، پروژکتور لیزری نمایش، سیستم صوت استاندارد، کافی‌شاپ، کتابسرا، بوفه و نمایشگاه  آثار هنری مجهز شده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات همکاران موسسه بهمن سبز که کار بازسازی و راه اندازی سینماهای تحت اختیار این نهاد را برعهده دارند افزود : حوزه هنری به‌عنوان یکی از متولیان ساخت و ساز سالن‌های سینمایی با همت و تلاش موسسه بهمن سبز ،اقدام به بازسازی سینماهای فرسوده کشور کرده است و خوشبختانه امروز شاهد افتتاح بزرگترین پردیس سینمائی شمال شرق کشور در شهرستان هنردوست گنبد کاووس هستیم.

ارسال نظر