در چهارمین عصر شعر و موسیقی شنیده شد؛

نجوای عاشقانه‌های شاعران خراسان شمالی

نجوای عاشقانه‌های شاعران خراسان شمالی
چهارمین عصر شعر و موسیقی حوزه هنری خراسان شمالی با عاشقانه‌های شاعران استان همراه شد.
سه‌شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
کد خبر :  ۱۵۸۱۴۱

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، به بهانه سالروز پیوند آسمانی حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) چهارمین عصر شعر و موسیقی حوزه هنری خراسان شمالی با  عنوان «عاشقانه‌ها» و با حضور 20 تن از شاعران استان و با مشارکت مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج خراسان شمالی، شهرداری بجنورد، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل ورزش و جوانان استان و قرارگاه صاحب الامر در بوستان شهربازی بجنورد برگزار شد.

 بر اساس این گزارش در این محفل منیژه درتومیان، مهدی چناری، اباصلت رضوانی، آرزو شیرین‌زبان، علیرضا اکرامی‌فر، مهین خادمی، مرضیه براتی، امیر سعادتی، محمود صوفی، مرتضی رستمی، امیرحسین سجادی، مرتضی گریوانی، معصومه وحدانی، جواد نسیمی، قاسم فرخی، علی‌اکبر جعفرزاده، فائزه رمضانی، مرتضی داوری و سمیه شیرین‌زاده به قرائت اشعارشان پرداختند.

 این گزارش حاکی است، در این محفل گروه دف نوازان «غوغا» به سرپرستی شایان آدینه‌زاده و استاد آنا مراد رستگاری بخشی ترکمن به هنرنمایی پرداختند و علاقه‌مندان شاهد اجرای تئاتر طنز با عنوان «خواستگاری» به کارگردانی «مهدی فخران» از جاجرم بودند.

در این محفل از «خانم اصغرزاده»  یکی از تسهیل گران ازدواج که بانی خیر پیوند 400 زوج در خراسان شمالی است در کنار شاعران تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر