مسئول واحد آموزش حوزه‌ هنری سیستان و بلوچستان خبر داد

برگزاری رویداد هنری شیرآباد در زاهدان

برگزاری رویداد هنری شیرآباد در زاهدان
مسئول واحد آموزش حوزه‌ هنری سیستان و بلوچستان از برگزاری رویداد هنری شیرآباد به مناسبت دهه ولایت در زاهدان خبر داد.
سه‌شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
کد خبر :  ۱۵۸۱۳۵

به‌گزارش روابط‌ عمومی حوزه‌ هنری سیستان و بلوچستان، علی شهرکی اظهار کرد: اولین رویداد هنری شیرآباد توسط حوزه هنری با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و دفتر تسهیل گری به مناسبت دهه ولایت در محله شیرآباد زاهدان برگزار شد.

مسئول واحد آموزش حوزه‌ هنری استان افزود: این رویداد در راستای استمرار طرح ملی بازآفرینی هویت محلات کم‌برخوردار توسط حوزه هنری برنامه‌ریزی و اجرا شد و در آن تولیدات و محصولات هنری که توسط اهالی محل تولید شده بود، رونمایی و اکران شد.

وی ادامه داد: طرح بازآفرینی هویت محلات کم‌برخوردار از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را در ۵ محله در استان آغاز کرد و در این طرح با همکاری دفاتر تسهیل‌گری محلات، کار استعدادیابی، آموزش نوجوانان برای تشکیل گروه سرود و تئاتر محله و راه اندازی گروه‌های هنری آغاز و به سرانجام رسید.

شهرکی بیان کرد: محله شیرآباد زاهدان یکی از این محلات بود که در این محله یک گروه سرود، یک گروه نمایش و تولید مستند شیرآباد با محوریت سوژه‌های هویت‌بخش تولید و در این رویداد رونمایی شدند.

وی خاطرنشان ساخت: حوزه هنری استان در نظر دارد مرحله استمرار این طرح را در محلات هدف به پیش ببرد که در همین راستا برگزاری رویدادهای هنری متنوع و بیشتری‌
در محلات هدف دیگر مثل حسین آباد، بابائیان و اسدآباد خواهیم بود.

ارسال نظر