فرمانده سابق لشکر ۲۵کربلای مازندران:

شهدا الگوی کامل شجاعت در ولایت پذیری هستند

شهدا الگوی کامل شجاعت در ولایت پذیری هستند
محمدرضا رستمیان در ویژه برنامه « این شانزده رفیق» در حوزه هنری مازندران، با اشاره به اینکه شهدا الگوی کامل شجاعت در ولایت پذیری هستند گفت: باید در تمام شئونات زندگی به شهدا اقتدا کرد.
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
کد خبر :  ۱۵۸۰۸۰

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری مازندران، سردار «محمدرضا رستمیان» سه شنبه ۱۴ تیر در ویژه برنامه تکریم از خانواده های شهدای مدافع حرم حماسه خان طومان و تجلیل از پژوهشگران و نویسندگان هشت کتاب حماسه خان طومان به مناسبت روز قلم که در این مرکز برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز عملیات مهران با بیان اینکه لشکر ویژه ۲۵کربلا نزدیک به ۱۰۰شهید برای این عملیات تقدیم کرده است، اظهار کرد: کتاب های حوزه دفاع مقدس مسیر راه مقاومت و پایداری را تصویر می کند.

 
فرمانده سابق لشکر ۲۵ کربلا با بیان اینکه در تاریخ اسلام حوادث مختلفی از بهترین و گرامی ترین انسان ها همانند رسول گرامی اسلام و حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) رقم خورده، گفت: قیام امام حسین (ع) الگوی بی بدیل دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت است.

 
وی به کربلای خان طومان اشاره و بیان کرد: این حماسه در راستای حماسه های جنگ تحمیلی بروز و ظهور کرده است.


سردار رستمیان با بیان اینکه هر کدام از شهدای خان طومان یک حماسه است، گفت: مازندران در جریان دفاع از حرم ۴۴ شهید تقدیم کرد و نزدیک به ۴۸ کتاب از این شهدا تاکنون منتشر شده است همچنین نزدیک به ۲۰ کتاب از شهدای مدافع حرم در دست تدوین قرار دارد.


مسئول ستاد مردمی پژوهش و تدوین آثار شهدای مدافع حرم مازندران به منویات رهبری در مقوله جهاد تبیین اشاره کرد و خاطرنشان شد: اهل قلم در راستای تحقق این منویات معظم له کوشا باشند.

 
سردار رستمیان با تاکید براینکه شهدا الگوی کامل شجاعت در ولایت پذیری هستند، گفت: باید در حوزه رفتاری  ظاهری و باطنی و تمامی شئونات زندگی به شهدا اقتدا کنیم و اینگونه در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی موفق خواهیم بود.

 

 

ارسال نظر