کارگاه تجربه نگاری عکاسی در شرایط خاص، با حضور رکورددار عکاسی جنگ در جهان

کارگاه تجربه نگاری عکاسی در شرایط خاص،  با حضور رکورددار عکاسی جنگ در جهان
کارگاه تبادل تجربیات و تکنیک های عکاسی در شرایط سخت با حضور استاد «رضا برجی»، عکاس بین المللی و جنگ به همت واحد تجسمی حوزه هنری استان همدان برگزار می شود.
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
کد خبر :  ۱۵۷۵۶۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان همدان، مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه بهره مندی عکاسان همدانی از تجربیات و تکنیک های عکاسی استاد «رضا برجی»، است، گفت: در سابقه فعالیت هنری استاد رضا برجی، ثبت تصویر از 14 جنگ در سطح جهان، مستندساز همکار در ساخت روایت فتح، ساخت مستند میدانی در کنار اسامه بن لادن و ... به چشم می خورد.

هاتف زرین کمر،  استان همدان را دارای ظرفیت مناسبی در عرصه هنر عکاسی دانست و تصریح کرد: حوزه هنری استان همدان با راه اندازی خانه عکاسان و کارگاه های متنوع عکاسی، سعی در کیفی سازی  تجربیات عکاسان استان همدان دارد.

وی با بیان اینکه این برنامه با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان برگزاری می شود افزود: کارگاه تجربه نگاری عکاسی در شرایط خاص سه شنبه 10 خردادماه 1401، ساعت 15:30 در فرهنگسرای پرواز واقع در پارک پرواز اعتمادیه برگزار خواهد شد و حضور برای عمومی علاقمندان آزاد است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 38269219، 38269220 ، 38269220  و یا به آدرس جدید حوزه هنری استان به نشانی خیابان مهدیه، خیابان حق گویان، بن بست حق گویان مراجعه فرمایید.

ارسال نظر