مسئول واحد نمایش حوزه‌هنری سیستان و بلوچستان خبر داد

حضور رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور در تمرین نمایش مردمان مرد در زاهدان

حضور رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور در تمرین نمایش مردمان مرد در زاهدان
مسئول واحد نمایش حوزه‌هنری سیستان و بلوچستان گفت: رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور در تمرین نمایش مردمان مرد در زاهدان حضور یافت.
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر :  ۱۵۷۳۵۶

به‌گزارش روابط‌عمومی حوزه‌هنری سیستان و بلوچستان، ارسلان محبی اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور کورش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌هنری کشور، مصطفی سیاسر رئیس حوزه‌هنری استان و هنرمندان واحد نمایش این حوزه در زاهدان برگزار شد.

مسئول واحد نمایش حوزه‌هنری استان با بیان اینکه در این جلسه راهکارهایی برای اجرای بهتر تئاتر مردمان مرد در زاهدان بیان شد، افزود: این تئاتر که در رابطه با نخستین قیام مردم سیستان به خونخواهی امام حسین (ع) بوده، برای اولین بار در شهر زابل اجرا شد و قرار است که در زاهدان نیز به روی صحنه برود.

وی ادامه داد: برای اجرا در زاهدان آموزش‌ها و نکاتی برای بهتر شدن اجرای این تئاتر توسط رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور ارائه شد.

محبی بیان کرد: همچنین از تولیدات و اقدامات حوزه هنری و ظرفیت‌های تئاتر بچه‌های مسجد و طرح هویت محلات در حاشیه شهر زاهدان و زهک بازدید به‌عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه هنری استان طرح‌هایی در حاشیه شهر اجرا کرده که از جمله این طرح‌ها می‌توان به طرح هویت محلات در شیرآباد و بابائیان زاهدان، حسین‌آباد زابل و طرح شهید آوینی در دهستان‌های زهک را اشاره کرد.

ارسال نظر