بازدید رئیس حوزه هنری خراسان شمالی از هنرستان هنرهای زیبای دختران بجنورد

بازدید رئیس حوزه هنری خراسان شمالی از هنرستان هنرهای زیبای دختران بجنورد
رئیس حوزه هنری خراسان شمالی از هنرستان هنرهای زیبای دختران بجنورد بازدید و با مدیر و کادر آموزشی این هنرستان به گفتگو نشست.
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
کد خبر :  ۱۵۷۲۰۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی ، اکرم صدیقی‌کلاته در دیدار با کادر اداری آموزشی هنرستان هنرهای زیبای دختران بجنورد از نزدیک با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آموزشی و هنری این هنرستان آشنا شد و گفت: بهبود فضای آموزشی با بهره‌گیری از اساتید مجرب نقش ویژه‌ای در تعیین مسیر دانش‌آموزان دارد.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی با بیان اینکه کار بسیار مهمی بر عهده هنرستان‌های هنر قرار داده شده خاطرنشان کرد: مشخص است استعدادهای درخشانی در این هنرستان وجود دارد که لازم است به صورت جدی به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنها اهمیت داده شود.

صدیقی در ادامه از بخش‌های مختلف هنرستان هنرهای زیبای دختران بجنورد از جمله کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی این هنرستان بازدید کرد و افزود: حوزه هنری خراسان شمالی آمادگی دارد تا در زمینه‌های مختلف هنری از جمله هنرهای تجسمی، نمایشی، موسیقی، فیلم و انیمیشن اساتید مجرب را معرفی کرده و فضای آموزشی خود را در اختیار دانش‌آموزان این هنرستان قرار دهد.

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان سعی در ایده‌پردازی داشته باشند تا به یک موضوع خوب و ایده‌آل در خصوص تولید اثر برسند که در این صورت از آن‌ها در زمینه تولید فیلم و فیلم کوتاه حمایت خواهیم کرد.

باباپور مدیر هنرستان نیز گفت: هنرستان در حال حاضر دارای دو رشته هنری، سینما و نمایش با داشتن 36 هنرجو است و امیدواریم که در سال آینده بر تعداد رشته‌های هنری این مجموعه و همچنین دانش‌آموختگان افزوده شود.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی و هنری حوزه هنری استان را رصد می‌کردم و از اینکه رئیس این مجموعه از هنرستان هنرهای زیبای بجنورد بازدید کردند بسیار خوشحالم و ان‌شاءالله حامی و پشتیبان خوبی برای هنرستان ما باشند.

 

 

ارسال نظر