مراسم گرامیداشت «نادر طالب‌زاه» برگزار شد

مراسم گرامیداشت «نادر طالب‌زاه» برگزار شد
مراسم گرامیداشت هنرمند انقلابی زنده یاد « نادر طالب‌زاده» مستندساز، تهیه کننده و مجری ارزنده تلویزیون در مسجد امام خمینی (ره) بجنورد با حضور جمعی از مسئولان خراسان شمالی برگزار شد.
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۴
کد خبر :  ۱۵۷۱۳۷

حجت الاسلام «سید محمد افشین‌فر» دبیر مردمی جبهه فرهنگی در این مراسم به تبیین ویژگی‌های «نادر طالب‌زاده» پرداخت و از این که این شخصیت انقلاب را اصالتا فرهنگی و بنیان آن را بر اساس آموزه‌های قرآن و سیره ائمه دانست،گفت: لازم است تا به این دست افراد با چنین ویژگی‌هایی توجه خاص داشته باشیم زیرا در حرکت امروز انقلاب به چنین ستاره‌هایی نیاز داریم.

وی ادامه داد: با توجه به صدور فرمان جهاد تبیین  نقش این افراد بیش از پیش احساس می‌شود.

 وی با اظهار تاسف از این که در چند سال گذشته برخی از سرمایه‌های مبدل خودمان هم‌چون نادر طالب‌زاده را از دست دادیم، تصریح کرد: چنین شخصیت‌هایی زبان ما را در دنیا برای نحوه بیان گفتمان انقلاب باز می‌کنند.

وی تعلیم جهان‌اندیشی امام خمینی (ره) به نسل سوم و چهارم انقلاب را از خدمات مرحوم نادر طالب‌زاده بیان کرد و گفت: از بزرگ‌ترین ویژگی‌هایش این بود که افراد مومن و معتقد به انقلاب را در گوشه و کنار دنیا پیدا و به ام القری اسلام وصل می‌کرد که خدمت بسیار بزرگی است.

 حجت‌الاسلام «افشین‌فر» از طالب‌زاده به عنوان فعال رسانه‌ای که در پرده‌برداری از فتنه آمریکا نقش بین‌المللی بازی کرد، اشاره کرد و گفت: او در مسئله افول امریکا کار تبیینی کرد.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم طالب‌‍زاده، جنگ رسانه‌ای را درک کرد و دقت داشت در جنگ رسانه‌ای ابزار مهم، مستندسازی است.

 

ارسال نظر