با معرفی چهره های برگزیده؛

آیین اختتامیه جشنواره «ایران من، نوروز من» برگزار شد

آیین اختتامیه جشنواره «ایران من، نوروز من» برگزار شد
جشنواره فرهنگی هنری « ایران من نوروز من » با معرفی چهره های برگزیده در رشته های عکاسی و شعر پایان پذیرفت.
چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
کد خبر :  ۱۵۶۹۳۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری مازندران شامگاه سه شنبه 30 فروردین 1401اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری  « ایران من نوروز من » در دانشکده فنی و حرفه ای شماره 2 ساری برگزار شد.

گفتنی است این رویداد که حوزه هنری مازندران در برگزاری آن به مناسبت هفته هنر انقلاب همکاری داشته، به همت دبیرخانه کانون‌های ادبی هنری دانشگاه فنی و حرفه‌ای و به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید هاشمی نژاد ساری در دو رشته شعر و عکس در سطح ملی صورت گرفت.

با نظر داوران این رویداد در رشته شعر «کیمیا انصاری» رتبه اول، «فاطمه قربانی» رتبه دوم و «پریسا کاوئیان» رتبه سوم را کسب کردند و «زهرا حامدی» نفر برگزیده در رشته عکس شد.
آیین پایانی این جشنواره با حضور رئیس و معاونان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، مهدی معصومی گرجی رییس حوزه هنری مازندران و جمعی از کارکنان، اساتید و دانشجویان برگزار گردید.
در حاشیه این اختتامیه که در قالب یک محفل فرهنگی انس با قرآن و شعرخوانی صورت گرفت، قاریان ممتاز کشوری و بین‌المللی حمزه زاهدی و سیدرضا چاوشیان به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخته و معصومه بخشنده و سیدحمزه کاظمی سنگدهی از شاعران فعال آفرینشهای ادبی حوزه هنری مازندران اشعاری آیینی مذهبی ارائه کردند.

مهدی معصومی گرجی رییس حوزه هنری مازندران در این رویداد فرهنگی هنری که با ضیافت افطار پایان گرفت ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در فعالیتهای مشابه افزود: حوزه هنری انقلاب اسلامی مازندران با توجه به رویکرد جریان سازی هنر انقلاب اسلامی، کشف و تربیت استعداد های جوان و یا تولید آثار فاخر،  با ارائه کارشناسی، طراحی و اجرای برنامه های محفلی و جشنواره ها حاضر به همکاری با سایر مراکز و دستگاههای اداری و اجرایی خواهد بود.

 

ارسال نظر