نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره «بنی‌آدم» به کار خود پایان داد/18

نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره «بنی‌آدم» به کار خود پایان داد/18
نمایشگاه آثار برگزیده بنی‌آدم که همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در پارک‌ها و معابر اصلی شهر برپا شده بود، به کار خود پایان داد.
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
کد خبر :  ۱۵۶۸۷۹

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، بخشی ازآثار برگزیده یازدهمین جشنواره بین‌المللی کاریکاتور با عنوان«بنی‌آدم» همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در معابر عمومی و اصلی سطح شهر بجنورد و پارک‌ها و مدارس به همت مهدی ایزانلو به نمایش گذاشته شد.

این گزارش حاکی است، میدان شهید، سبزه میدان، شهربازی، پارک شهر، پارک دانشجو، میدان خرمشهر، حدفاصل چهارراه مخابرات و چهارراه امیریه، خانه فرهنگ شهرداری بجنورد، بوستان بش قارداش و باباامان بجنورد میزبان نمایش آثار بودند.

لازم به ذکر است،  در مجموع ۲۵ اثر برگزیده این دوره از جشنواره در قاب نمایشگاه قرار گرفت، که بخشی از آن نیز در برخی از مدارس سطح شهر به نمایش درخواهد آمد.

 وی خاطرنشان کرد: این رویکرد در راستای آشنایی مردم به ویژه نسل جوان با هنر متعهد و جریان‌سازی هنرکاریکاتور همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است، یازدهمین جشنواره بین‌المللی کارتون و کاریکاتور با شرکت ۵۰۰ هنرمند از ۶۵ کشور جهان و ارسال ۱۹۰۷ اثر به دبیرخانه این جشنواره برگزار و اسفند سال گذشته برترین‌های خود را شناخت.

ارسال نظر