پوستر آیین نکوداشت شیخ محمد تقی بجنوردی رونمایی شد

پوستر آیین نکوداشت شیخ محمد تقی بجنوردی رونمایی شد
صبح روز یکشنبه 28 فروردین با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، شهردار و مدیران دستگاه‌های متولی در امور فرهنگی شهر از پوستر آیین نکوداشت شیخ محمد تقی بجنوردی که به همت حوزه هنری خراسان شمالی تولید شده بود، رونمایی شد.
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر :  ۱۵۶۸۷۷

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این مراسم اراده و انگیزه شورای اسلامی و شهرداری را در شناخت و معرفی مفاخر ستود و گفت: درسایه چنین الگوهایی است که مسیر رشد و تعالی جامعه متجلی می‌شود.

امام جمعه بجنورد اظهار امیدواری کرد: کمیته‌ای تشکیل شود تا تمامی دستگاه‌های متولی در تحقق این رویداد بزرگ فرهنگی و اجتماعی مشارکت کنند.

عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، تقارن آن با آغاز طرح پژوهشی - فرهنگی معرفی مفاخر شهر را مایه دلگرمی و مباهات توصیف کرد و گفت: رویداد تاریخی و فرهنگی بزرگانی که تاکنون، شناخت آنان مغفول مانده است را در چارچوب وظایف خود در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر قرار دادیم.

موسوی دبیر کمیسیون فرهنگی اجتماعی و رئیس مرکز پژوهش و آموزش شورای اسلامی شهر نیز طی سخنانی، خط مشی این مرکز را به شناخت و معرفی چهره‌های مهم تاریخی اختصاص داد و گفت: این مرکز آمادگی دریافت مقالات درتوصیف مستندی از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی این مجتهد عالی مقام را دارد.

دکتر حمیدی، شهردار بجنورد نیز یکی از رویکردهای مدیریتی در شهرداری را تبیین اهداف فرهنگی و توسعه بستر اجتماعی برای معرفی و شناساندن چهره‌های برتر علمی، فرهنگی و اجتماعی دانست.

لازم به ذکر است، در این مراسم با حضور مدیران و اعضای حاضر در جلسه از پوستر آیت ا... شیخ محمد تقی بجنوردی که طراحی آن توسط محمد کریمی‌مقدم؛ مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خراسان شمالی انجام شده بود و خلیل رستمی از هنرمندان حوزه هنری استان خوشنویسی آن را بر عهده داشت، رونمایی شد.

قرار است آیین تجلیل و معرفی مفاخر و مشاهیر بجنورد با محوریت آیت ا... شیخ محمد تقی بجنوردی، سوم و چهارم مرداد ماه در بجنورد برگزار شود.

ارسال نظر