در هفته هنر انقلاب و از سوی ائمه جمعه شهرستان‌ها رقم خورد:

۱۶ هنرمند تقدیر شدند/17

۱۶ هنرمند تقدیر شدند/17
۱۶ هنرمند فعال در شهرستان‌های خراسان شمالی همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در نماز جمعه شهرستان‌ها از سوی ائمه جمعه مورد تقدیر قرار گرفتند.
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر :  ۱۵۶۸۳۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، مجید پیشینیان مسئول معاون فرهنگی حوزه هنری استان با اعلام این خبرگفت: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای توجه به هنر متعهد و هنرمندان فعال در شهرستان‌ها از ۱۶ هنرمند رشته‌های نمایش، شعر، موسیقی، موشن‌گرافی و تاریخ شفاهی در نماز جمعه این هفته تجلیل به عمل آمد.

وی محمد یحیی آبادی و علیرضا اکرامی‌فر در بخش تئاتر و شعر از اسفراین، محمدرضا ابراهیمی‌پور و آزاده ذاکری در زمینه شعر و نمایش از گرمه، سارا رحیمی و مهدی فخران در تاریخ شفاهی و تئاتر از جاجرم را در زمره هنرمندانی که در نماز جمعه مورد تقدیر قرار گرفتند، نام برد و تصریح کرد: مرتضی گریوانی در شعر از آشخانه، مرضیه براتی و میثم آذری در عرصه شعر از راز، محمد مهرابی در زمینه عکاسی در شیروان، حمید عابدی و ایمان اصغری در عرصه نمایش و شعر از فاروج و علی جنتی و علی گریوانی در زمینه موشن‌گرافی و شعر از بجنورد تقدیر شدند.

پیشینیان خاطرنشان کرد: این امر با مشارکت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و جماعات و حوزه هنری استان در هفته هنر انقلاب اسلامی صورت گرفت.

ارسال نظر