با حضور خادمیاران آستان مقدس رضوی انجام شد؛

تقدیر از هنرمند خالق تصاویر والدین شهدای خراسان شمالی/ حوزه هنری پیشگام در پاسداری از فرهنگ شهادت/13

تقدیر از هنرمند خالق تصاویر والدین شهدای خراسان شمالی/ حوزه هنری پیشگام در پاسداری از فرهنگ شهادت/13
عصر امروز با حضور رئیس نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی از نرگس نودهی هنرمند خلاق که تصاویر والدین شهدای استان را نقاشی کرده بود، تقدیر شد.
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
کد خبر :  ۱۵۶۶۶۵

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، در این مراسم که با حضور محمد اکبرزاده؛ رئیس نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی، حمیدرضا منصوری؛ رئیس بنیاد شهید شهرستان بجنورد، اکرم صدیقی‌کلاته رئیس حوزه هنری استان و جمعی از هنرمندان برگزار شد، از نرگس نودهی هنرمند خلاق که تصاویر والدین شهداء را نقاشی کرده بود، تجلیل به عمل آمد.

رئیس نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی در این مراسم گفت: به تصویرکشیدن این چهره‌های بزرگ، سعادت می‌خواهد و قسمت خانم نودهی شده و با این عمل موجبات شادی و رضایت خانواده شهداء را فراهم کرده است

لازم به  ذکر است، مجموعه آثار طراحی شده در نمایشگاه «بیت طوبی» به همت « نرگس نودهی» از هنرمندان تجسمی استان شامل40 اثر طراحی شده از چهره والدین شهداء تا بیست و ششم ماه جاری در سالن گلشن بجنورد برای علاقه‌مندان دایر است.

لازم به  ذکر است، مجموعه آثار طراحی شده در نمایشگاه «بیت طوبی» به همت « نرگس نودهی» از هنرمندان تجسمی استان شامل۴۰ اثر طراحی شده از چهره والدین شهداء تا بیست و ششم ماه جاری در سالن گلشن بجنورد برای علاقه‌مندان دایر است.

ارسال نظر