به مناسبت ایام شهادت سید مرتضی آوینی و گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی:

کارکنان حوزه هنری گلستان با آیت الله نورمفیدی دیدار کردند

کارکنان حوزه هنری گلستان با آیت الله نورمفیدی دیدار کردند
به مناسبت ایام شهادت سید مرتضی آوینی و گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، کارکنان حوزه هنری گلستان با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان دیدار کردند.
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
کد خبر :  ۱۵۶۶۰۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان گلستان در این دیدار رئیس حوزه هنری استان با اشاره به فعالیت های فرهنگی و هنری این مرکز و تولید آثار هنری با موضوع انقلاب اسلامی گفت:حوزه هنری استان طی 20 سال گذشته فعالیت های متنوع و متعددی داشته است و علاوه بر تولید آثار هنری و ارائه آن به جامعه ،در کشف و پرورش استعدادها و هنرمندان متعهد تلاش فراوانی کرده است.

سید حسام بنی فاطمه اضافه کرد: فعالیت های دوره جدید حوزه هنری بر اساس زیست بوم استان طراحی و برنامه ریزی شده است و در سند تحولی که در دست تدوین داریم بر روی وحدت اقوام استان گلستان  مطالعه  و کارشناسی و برنامه ریزی  اصولی و مناسب شده است .

این مدیر فرهنگی ادامه داد:جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند و آن را به عنوان یک فریضه قلمداد کرده اند، می بایست توسط تمامی دستگاه های فرهنگی و هنری پیگیری و دنبال شود وطبق فرمایش معظم له ،بهترین ابزار برای رسیدن به این هدف هنر است.

در ادامه این جلسه آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان گفت: بزرگترین و با عظمت ترین هنرمند هستی خالق یکتا است و در آفرینش جهان ، شگفتی وزیبائی هایی آفریده است که انسان را به حیرت وا می دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع وحدت اقوام گلستانی تاکید کرد و افزود: یکی از موضوعاتی که دشمنان این کشور  بر آن توجه دارند ،ایجاد اختلاف و تفرقه بین اقوام و مذاهب اسلامی است که هنر و هنرمندان در رشته های مختلف اعم از شعر و ادبیات،سینما و... می توانند با تولید آثار فاخر و تاثیر گذار و روشنگری جامعه بر آن غلبه کرده و توطئه های آنان را خنثی کنند.    

ارسال نظر