2 نمایش کوتاه روی سن تقدیر قرار گرفت

2  نمایش کوتاه روی سن تقدیر قرار گرفت
حوزه هنری خراسان شمالی هم‌ زمان با آیین پایانی ششمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه «امید» از 2 اثر نمایشی تقدیر به عمل آورد.
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
کد خبر :  ۱۵۵۹۱۵

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، «مهدی کشمیری» مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان با اعلام این خبر گفت: نمایش‌های «خسوف» به نویسندگی و کارگردانی «محمدرضا ابراهیمی‌ایور» از گرمه و «رنجش» به نویسندگی «مهدی میرآخورلو» و کارگردانی «هادی اسدی» از بجنورد به واسطه پرداختن به جایگاه رفیع خانواده و آسیب‌های اجتماعی و بنا بر رای و نظر هیئت داوران متشکل از «سعید آقایی»، «مهدی کشمیری» و «غلامرضا یوسفی»  از سوی حوزه هنری استان مورد تقدیر قرار گرفت.

«کشمیری» اضافه کرد: در این دوره از جشنواره 11 نمایش  صحنه‌ای و 3 نمایش خیابانی با موضوعات «حفظ و صیانت از حریم خانواده»، «فضای مجازی»، «آگاهی بخشی در خصوص آسیب‌های اجتماعی» و «فرهنگ ایثار و شهادت» در شهرستان‌های بجنورد، گرمه، جاجرم، اسفراین و فاروج به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: آیین پایانی ششمین جشنواره تئاتر کوتاه« امید» با مشارکت حوزه هنری خراسان شمالی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی گرمه و ریاست حوزه هنری استان، پانزدهم اسفندماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تالار آسمان مجتمع فرهنگی و هنری شهید صادقی شهرستان گرمه برگزار شد.

ارسال نظر