دبیر انجمن اندیشه ناب خبر داد

برگزاری سلسله نشست‌های اندیشه، فرهنگ و هنر در اهواز

برگزاری سلسله نشست‌های اندیشه، فرهنگ و هنر در اهواز
حجت‌الاسلام شفیعی از برگزاری سلسله نشست‌های اندیشه، فرهنگ و هنر به همت انجمن اندیشه ناب در حوزه هنری خوزستان خبر داد.
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر :  ۱۵۵۷۷۸

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خوزستان ،"حجت‌الاسلام سید محمدمهدی شفیعی"  با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های اندیشه، فرهنگ و هنر در خوزستان اظهار کرد: در جهت عمق‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و اینکه نیاز مبرم به اندیشه کاربردی ناب اسلامی به عنوان حلقه گمشده‌ای در استان محسوب می‌شود، به همین جهت بر آن شدیم تا بیاموزیم که آنچه باید مورد نقد و بررسی قرار بگیرد، اندیشه‌ها و مبنای ما اسلام ناب است.

دبیر انجمن مردمی اندیشه ناب با بیان اینکه مقام معظم رهبری سه راهبرد خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی را در بیانیه گام دوم انقلاب بیان کردند افزود: بی‌شک جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی بدون خودسازی محقق نمی‌شود.

وی اضافه کرد: از این رو بنا را گذاشتیم که سلسله جلسات اندیشه، فرهنگ و هنر را در جهت ارتقاء، هم افزایی و نقد و بررسی آرای صاحب‌نظران این عرصه و حل مسائل و برجسته‌سازی مزیت‌های استان برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام شفیعی خاطر نشان کرد: باید عمیق‌تر و دقیق‌تر به جامعه بپردازیم و سعی بر اصلاح فرهنگ و رشد فرهنگ عمومی ناب اسلامی به وسیله هنر در جامعه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه این سلسه جلسات قرار است هر ماه یک بار برگزار شود عنوان کرد: در این جلسات از اساتید مطرح کشوری همچون حجت‌الاسلام حریزاوی قائم قام سازمان تبلیغات اسلامی و سید امیر جاوید مشاور و مدیر حوزه ریاست حوزه هنری برای جلسات آینده دعوت شده است.

دبیر انجمن مردمی اندیشه ناب یاد آور شد: علاقه‌مندان به فرهنگ، هنر و اندیشه می‌توانند در این جلسات دور هم جمع شوند و امیدواریم بتوانیم راهبرد خوبی را دنبال کنیم.

ارسال نظر