برنامه نقد و بررسی کتاب «من مادر دوم تورجم»

برنامه نقد و بررسی کتاب «من مادر دوم تورجم»
برنامه نقد و بررسی کتاب «من مادر دوم تورجم» از تولیدات حوزه هنری استان همدان و انتشارات سوره مهر به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان و مشارکت حوزه هنری استان همدان برگزار می شود.
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
کد خبر :  ۱۵۵۵۴۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان همدان، کتاب «من مادر دوم تورجم» خاطرات خودنوشت «فرزانه تیموری» با بازنویسی سید میثم موسویان است که در سال ۱۳۹۵ در ۱۳۲ صفحه توسط دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان همدان و انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
«من مادر دوم تورجم»؛ خاطرات خواهر سه شهید است، روایت خواهری که تنها دختر خانواده است، برادرانش یکی پس از دیگری به مبارزات انقلاب ورود کرده و پس از آن به جبهه‌های دفاع مقدس راهی می‌شوند...
برنامه نقد و بررسی کتاب «من مادر دوم تورجم»روز یکشنبه مورخ 24 بهمن ماه 1400 ساعت 10 صبح به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان برگزار می‌شود. در این مراسم که با حضور خانواده شهیدان تیموری برگزار خواهد شد، شاعران به شعر خوانی خواهند پرداخت.
علاقه مندان می توانند از طریق پلتفرم اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel در این نشست حضور پیدا کنند . همچنین این برنامه بصورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد iranpl.ir، صفحه اینستاگرام نهاد iranlibraries و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl نیز پخش خواهد شد.

ارسال نظر