به همت حوزه هنری بوشهر

به همت حوزه هنری بوشهر
برگزاری نمایشگاه " فتنه تغلب" به مناسبت 9دی‌ماه با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی بوشهر
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
کد خبر :  ۱۵۴۶۷۱

در آستانه فرارسیدن حماسه نهم دی‌ماه و تجدید میثاق مردم با رهبری، به همت حوزه هنری استان بوشهر نمایشگاه پوستر «فتنه تغلب» در محل مصلای شهر بوشهر دایر شد.
این نمایشگاه شامل مجموعه پوسترهایی بر اساس محتوای کتاب‌ «فتنه تغلب» است که در روز پنج‌شنبه هم‌زمان با سالروز حماسه 9 دی‌ماه در معرض دید شرکت‌کنندگان مراسم قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر؛ امید پارسایی فر در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه با حضور عبدالکریم جمهیری، نماینده مردم مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، با اشاره به اینکه ابعاد 9 دی کاملاً مخاطب درک کرده است، گفت: مجموعه پوستر"فتنه تغلب" سیر نمایشگاهی برگرفته از کتاب" فتنه تغلب" است و انتشارات انقلاب اسلامی (وابسته به دفتر حفظ و نشر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای) با زبان هنر به تصویر درآمده و شامل روایت‌هایی است از برخی بیانات و اقدامات کمتر شنیده‌شده رهبر انقلاب در جریان فتنه 88 و برخی رویدادهای مهم آن زمان همراه بوده به نمایش گذاشته‌شده است.
رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: نمایشگاه حاضر که به شکل داستان مصور است و در آن ۱۰ پوستر در ابعاد ۷۰*۵۰ با موضوع نهم دی‌ماه معرض دید عموم قرارگرفته است.
وی با اشاره به هنرمندان دغدغه مند و پیگیر مسائل انقلاب خاطرنشان کرد: خوشبختانه هنرمندان استانی و کشوری در مباحث جدی و استراتژیک کشور به بیان ارزش‌ها پرداخته و آن‌ها را با زبان هنر در اختیار مردم قرار می‌دهند.
گفتنی است در مراسم نه دی‌ماه 1400 در مصلی نماز جمعه بوشهر که صبح امروز برگزار شد، سردار سنایی راد (معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح) و دیگر مسئولان ارشد استان بوشهر، تعدادی از هنرمندان و دیگر اقشار مختلف حضور و در کنار این مراسم از نمایشگاه گرافیکی "فتنه تغلب" که به همت حوزه هنری استان بوشهر برگزارشده بود بازدید نمودند.

برچسب ها: 9 دی نمایشگاه

ارسال نظر