سایت جدید هنرهای تجسمی با عنوان artymag در دسترس است

سایت جدید هنرهای تجسمی با عنوان artymag در دسترس است
سایت مجله هنرهای تجسمی، آخرین اطلاعات و اخبار درباره رویدادهای مختلف در زمینه‌های نقاشی، تصویرسازی، کارتون و‌کاریکاتور، مجسمه و حجم، عکاسی، خوشنویسی، هنرجدید، گرافیک و نگارگری را منتشر می‌کند
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
کد خبر :  ۱۵۴۵۷۸

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی به عنوان اولین واحد فعال در سالهای آغازین انقلاب و به ویژه در دوران دفاع مقدس با راه‌اندازی گروه های مختلف، آثار درخشان و تأثیرگذاری را خلق و ارائه کرد. اکنون این مرکز با داشتن چندین کارگاه بزرگ خلق آثار هنری؛ کارگاه نقاشی و گرافیک، نگارگری و خوشنویسی و کارگاه مجسمه‌سازی و ریخته‌گری برنز و کارگاه مرمت آثار، یکی از بزرگترین مراکز تولید آثار هنری کشور در عرصه هنرهای تجسمی است.

این مرکز طی سال‌های اخیر دوهفته‌نامه هنر و رسانه «هور» را به سردبیری احمدرضا دالوند منتشر کرد که با درگذشت او از یک سو و افزایش قیمت کاغذ از سوی دیگر، این مجله کاغذی تعطیل شد. شماره اول از سری جدید نشریه هنرهای تجسمی چندی پیش به صورت الکترونیکی منتشر شد و نسخه دوم آن نیز به زودی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

حالا در اقدامی جدید، سایت مجله هنرهای تجسمی به نشانی https://www.artymag.ir  راه‌اندازی شده است تا آخرین اطلاعات و اخبار درباره رویدادهای مختلف در زمینه‌های نقاشی، تصویرسازی، کارتون و‌کاریکاتور، مجسمه و حجم، عکاسی، خوشنویسی، هنرجدید، گرافیک و نگارگری را در قالب‌های مختلف نوشتاری، تصویری، فیلم ، مجله ، کتاب و کاتالوگ را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

برچسب ها: هنرهای تجسمی artymag

ارسال نظر