مجموعه تصویر‌سازی‌هایی از سردار دل‌ها در نمایشگاه فقط برای خدا

مجموعه تصویر‌سازی‌هایی از سردار دل‌ها در نمایشگاه فقط برای خدا
به جرأت می‌توان گفت «فقط برای خدا» نامی برازنده برای نمایشگاهی است که محور اصلی آن پیرامون منش و مکتب سردار دل‌ها می‌چرخد.
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
کد خبر :  ۱۵۴۱۲۱

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، نمایشگاه «فقط برای خدا» دارای سه مجموعه تصویرسازی شده همراه با روایاتی از سلوک و مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که به سفارش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان گردآوری گردیده است.

 

 

تور مجازی این نمایشگاه به همت حوزه هنری دیجیتال در تارنمای این مرکز به نمایش درآمده است که علاقمندان می‌توانند از هر کجا و در هر زمان که اراده کنند، آثار زیبا و مفهومی موجود در آن را بازدید نمایند.

سری اول «فقط برای خدا» به مناسبت شهادت حاج قاسم و سری دوم با فرا رسیدن ششمین ماه شهادت سردار بازگوی منش و نحوه برخورد متواضعانه و پر جذبه ایشان با اطرافیان‌شان می‌باشد. سری سوم نیز هم زمان با اولین ماه محرم پس از شهادت حاج قاسم، معرفت سردار از امام حسین و ماه محرم را به تصویر می‌کشد.

گفتنی است که طراح این نمایشگاه ارزشمند، محمدرضا دوست محمدی و گردآوری خاطرات سردار نیز توسط آذر همتی به سرانجام رسیده است. در نهایت این مجموعه با ویراستاری احمد ایزدی به ثمر نشست که مدیر تولید آن نیز امین زاده تقی بوده است.

این نمایشگاه مجموعه ای ارزشمند می‌باشد که کیفیت خروجی آن گویای ارادت عزیزان در حوزه هنری استان کرمان نسبت به سردار می‌باشد.

علاقمندان می‌توانند برای مشاهده آثار این نمایشگاه از طریق این لینک اقدام نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر