درخشش ۴ اثر مکتوب حوزه هنری خراسان شمالی در سومین جشنواره انتخاب کتاب سال استان

درخشش ۴ اثر مکتوب حوزه هنری خراسان شمالی در سومین جشنواره انتخاب کتاب سال استان
۴ اثر مکتوب تولید‌شده به همت حوزه هنری خراسان شمالی در سومین دوره انتخاب کتاب سال استان به عنوان آثار برگزیده انتخاب و معرفی شد.
شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
کد خبر :  ۱۵۳۸۲۶

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، «اکرم صدیقی کلاته» رئیس حوزه هنری استان با اعلام این خبر گفت: از میان  145 اثر رسیده به سومین  دوره از جشنواره انتخاب کتاب سال خراسان شمالی  پس از داوری آثار از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران 6 اثر منتخب و 6 اثر شایسته تقدیر انتخاب و معرفی شد که در میان آثار منتخب و شایسته تقدیر 4 اثر مربوط به آثار تولید شده به  همت حوزه هنری استان است.

وی مجموعه «آرزوی دیدار»  به قلم «عاطفه طالب پور» که توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است را در فهرست آثار منتخب برگزیده عنوان کرد و افزود: «قوشمه ساز پرواز» در بخش موسیقی اثر «مهدی رستمی»، مجموعه «سلام آقا سید» به قلم «علیرضا محمودی‌مظفر» در بخش تاریخ، جغرافیا و مستند نگاری و کتاب «داماد کوچولو» در بخش کودک و نوجوان سروده «زهرا داوری» به عنوان آثار شایسته تقدیر در این دوره از جشنواره  انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در این مراسم از خانواده زنده یاد حاج داراب بدخشان؛ شاعر آیینی استان هم تقدیر به عمل آمد‌.

لازم به ذکر است، سومین جشنواره انتخاب کتاب سال خراسان شمالی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

 

ارسال نظر