با حمایت حوزه هنری؛

نمایش «بابا آدم» به کارگردانی «لیلی عاج» روی صحنه رفت

نمایش «بابا آدم» به کارگردانی «لیلی عاج» روی صحنه رفت
نمایش «بابا آدم» به نویسندگی وکارگردانی لیلی عاج با حمایت حوزه هنری و اداره کل هنرهای نمایشی در سالن چهارسو تئاتر شهر روی صحنه رفت.
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
کد خبر :  ۱۵۳۷۶۷

نمایش «بابا آدم» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج و تهیه‌کنندگی امیرحسین شفیعی با حمایت حوزه هنری و اداره کل هنرهای نمایشی از 26 آبان ماه روی صحنه رفته است.

بازیگران این اثر نمایشی را جواد پورزند، الهام شعبانی، حمیدرضا محمدی، سیدجواد حسینی، شهروز آقایی پور، مهتاب محسنی، رضا جوشنی، سیامک زین الدینی و رامین قربانی تشکیل می‌دهند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به طراح صحنه: سینا ییلاق بیگی، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح گریم: وحدت سرچونی، طراح صدا و موسیقی: فرزاد برهمن، طراح گرافیک: مریم حاصلی، طراح لوگو تایپ: عظیم فلاح، عکاس: شهریار اکبریه، مدیر رسانه‌ای: مریم رودبارانی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: محمد حسن درباغی‌فرد، گروه کارگردانی: نیلوفر رازمند، کوروش شرفی، مهسا اسماعیل زاده اشاره کرد.

لیلی عاج نویسنده نمایشنامه «سالی که دوبار پاییز شد» پیش از این نمایش‌هایی نظیر «خواب زمستانی»، «قندخون» و «کمیته نان» را روی صحنه برده است و سال گذشته نیز با نمایش «کجایی ابراهیم» در جشنواره تئاتر فجر حضور داشت.

اجرای این اثر نمایشی در حالی است که نحوه فروش بلیت و حضور تماشاگران در تالارهای نمایشی با در نظر گرفتن ظرفیت ۵۰ درصدی تالارها و موارد مربوط به فاصله‌گذاری براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

نمایش «بابا آدم» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج و تهیه‌کنندگی امیرحسین شفیعی با حمایت حوزه هنری و اداره کل هنرهای نمایشی از 26 آبان تا 26 آذر در سالن چهارسو تئاتر شهر میزبان مخاطبان خود خواهد بود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر