تور مجازی نگارخانه حوزه هنری استان اردبیل راه‌اندازی شد

تور مجازی نگارخانه حوزه هنری استان اردبیل راه‌اندازی شد
تور مجازی نگارخانه حوزه هنری استان اردبیل با نمایش آثار هنرواره طراحی پوستر «به سوی خدا» شروع به کار کرد
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر :  ۱۵۳۶۹۶

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، رحمان مجرد معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان اردبیل با اعلام خبر راه‌اندازی تور مجازی نگارخانه زنده‌یاد شهرام رضایی، گفت: تور مجازی یک امکان جدید اینترنتی برای به نمایش گذاشتن اطلاعات کاربردی از یک فضای واقعی است به شکلی که انگار در آن فضا و مکان حضوری دارید. در واقع، تور مجازی امکان حضور مجازی ما را در یک مکان دیگر فراهم می‌کند.

مجرد اضافه کرد: گالری‌های مجازی می‌توانند با ارائه یک روش تعاملی، ارتباط جذابی برای بازدیدکنندگان ایجاد نمایند و آنها برای بازدیدهای بعدی ترغیب کند. افراد، تجربه بازدید ۳۶۰ درجه از گالری مجازی را کسب می‌کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند فقط با چند کلیک با اجزای مختلف غرفه مجازی ارتباط برقرار کنند و اطلاعات مربوط به محصولات را به صورت متن، گرافیک یا نمودار مشاهده کنند.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان اردبیل افزود: این کار با هدف تسهیل دسترسی به مخاطبان محصولات حوزه هنری از طریق ایجاد بسترهای لازم در فضای مجازی، طراحی و اجرای اقدامات هدفمند برنامه‌ریزی شده و برای حضور پیشرو در فضای مجازی، شبکه‌سازی و تعامل موثر با فعالان فضای مجازی کشور، فراهم آوردن امکان استفاده از زیرساخت‌های نوین در حوزه فرهنگ و هنر و همچنین نوآوری در ایجاد بسترها و کسب و کارهای فرهنگی هنری به همت حوزه هنری دیجتال، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری کشور و واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل با طراحی «اشکان ترکمان» راه‌اندازی شده است.

مجرد بیان کرد: نخستین تور مجازی در این بستر، نمایشگاه آثار هنرواره ملی طراحی پوستر «به سوی خدا» است که هم‌زمان با برپایی این نمایشگاه به‌صورت فیزیکی در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری مرکز،  بارگذاری و در دسترس عموم می‌باشد.

این مسوول افزود: نمایشگاه هنرواره طراحی پوستر «به سوی خدا» با موضوع نماز به همت ستاد اقامه نماز و مشارکت حوزه هنری اردبیل و همکاری مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری کشور، با ارائه ۳۰ اثر در بستر وب به آدرس

https://hozehonari.ir/gallery/%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D9%84 در دسترس است.

ارسال نظر