نمایشگاه آثار هنرواره ملی طراحی پوستر «به سوی خدا» در تهران برگزار می‌شود

نمایشگاه آثار هنرواره ملی طراحی پوستر «به سوی خدا» در تهران برگزار می‌شود
نمایشگاه آثار هنرواره ملی طراحی پوستر «به سوی خدا» با موضوع نماز، در گالری ابوالفضل عالی برپا می‌شود
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر :  ۱۵۳۴۹۶

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، امیر رجبی رییس حوزه هنری استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: آیین افتتاحیه نمایشگاه هنرواره طراحی پوستر «به سوی خدا» با موضوع نماز به همت ستاد اقامه نماز و مشارکت حوزه هنری اردبیل و همکاری مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری کشور، ساعت 10:30 صبح روز دو‌شنبه 17 آبان ماه 1400 در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۲۳۳ اثر فاخر و ارزنده از کل کشور به دبیرخانه این هنرواره ارسال شده بود که از مجموع این آثار ۳۰ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب و در نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته می‌شود.

رجبی بیان کرد: آیین اختتامیه این هنرواره 18 خرداد ماه 1400 در اردبیل برگزار شد و داوری آن را دکتر علی وزیریان، حجت مجرد و حسین آزاد بر عهده داشتند.

اسامی هنرمندانی که آثارشان در این نمایشگاه ارائه خواهد شد عبارت است از: سمانه رهنما از همدان، رضا نجف‌لو از زنجان، حسین براتی از کرج، بهمن شمس از لرستان، اسماعیل خدابنده و مرتضی رحمتی از تهران، محمدصادق پوروهاب از قم، علیرضا حمامی از کاشان، مائده زینل‌زاده از مرودشت فارس، مریم فضل‌اله‌‌نژاد از مازندران، مهران آقایی از تبریز، ناصر زارعین از یزد، فریبا گشتاسبی از شیراز و مهران رجبعلی‌زاده، فاطمه مرادیان، مصطفی شکیبا، نوید طالبی و محمد عباس‌زاده از اردبیل.

گفتنی است این نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا 18 تا 26 آبان‌ماه سال جاری در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به حافظ همه روزه به جزء روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 18 میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

ارسال نظر