با خنده دوپینگ کن

با خنده دوپینگ کن
دوره آموزشی طنز مطبوعاتی با عنوان دوپینگ خنده برگزار می‌شود
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷
کد خبر :  ۱۵۳۴۳۰

دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان، نخستین دوره آموزشی طنز مطبوعاتی را با عنوان «دوپینگ خنده» برگزار می‌کند. این دوره آموزشی با حضور محمدرضا شهبازی نویسنده، طنزپرداز و مجری تلویزیون، مسئول باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی برگزار می شود.

رسول شاکرین مدیر دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان در خصوص برگزاری این برنامه گفت: این برنامه اولین برنامه شب طنز مطبوعاتی است که در سال جاری در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود. جلسه حضوری این برنامه ساعت ۱۴:۳۰ روز پنج‌شنبه ۱۳ آبان‌ماه با حضور محمدرضا شهبازی طنزپرداز خوب کشورمان برگزار خواهد شد و این دوره که به صورت کارگاهی برگزار می‌شود؛ دارای جلسات آموزش مجازی نیز هست و در مجموع دوره یک ماه به طول می‌انجامد.

علاقه‌مندان می‌توانند پس از حضور در این دوره وارد دوره‌های تخصصی دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان شوند و به صورت حرفه‌ای به طنزپردازی بپردازند.

در این جلسات شرکت‌کنندگان با تکنیک‌های طنزپردازی، قالب‌های طنز و جریان‌شناسی طنز کشور آشنا خواهند شد و کتاب‌هایی برای نوشتن بهتر طنز به آنها معرفی می‌شود.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی طنز مطبوعاتی، آشنایی مخاطبان با این گونه طنزپردازی است و همچنین تربیت طنزپردازانی که پس از گذراندن این دوره بتوانند به صورت حرفه‌ای به نوشتن طنز بپردازند.

 

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام با شماره ۰۹۳۳۳۵۳۶۸۰۴ تماس بگیرند.

 

ارسال نظر