چاق‌های جهان تا دیر نشده متحد شوید

چاق‌های جهان تا دیر نشده متحد شوید
بیست و هفتمین شماره مجله سه‌نقطه منتشر شد
سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
کد خبر :  ۱۵۳۴۰۱

بیست و سومین شماره مجله سه‌نقطه به مدیرمسوولی امید مهدی‌نژاد منتشر شد. «چاق‌های جهان تا دیر نشده متحد شوید» عنوان روی جلد سه‌نقطه بیست و هفتم است. این شماره حاوی یک پرونده است در باب چاقی و لاغری، و در حقیقت اعاده حیثیت از چاقی. اگر چاق هستید، یا چاق بوده‌اید، یا دارید چاق می‌شوید، یا آنکه دوستش دارید چاق است، یا هرچی، این شماره را از دست ندهید. در پرونده این شماره با این مطالب روبرو می‌شویم:
????نه خیس می‌کند نه می‌ترساند.
????چاق‌های جهان، تا دیر نشده متحد شوید.
????خرس‌های چاق پشمالو یا پسر باربی برنزه؟
????به زندگی من لیمومی می‌آید.
????بنز ساختن از نیسان آبی
????عصر سلیطه‌گری فشن
????فرود تخته سه‌لا در بغل پسر عصر جدید
????کی آب دویده زیر پوستش
آنچه در ادامه می‌خوانیم بخشی از یادداشت مریم حسن‌نژاد در این شماره است:
«دسته‌ای از انسان‌نماها هستند که لاغرند ولی چون با جان کندن خودشان را لاغر نگه داشته‌اند خیلی دوست دارند هی به همه اعلام کنند لاغرند ولی به طریق معکوس یعنی با چاق نامیدن خودشان. اینها مترصد فرصتند تا بگویند وای چاق شده‌م. و منظورشان این است که نگاه کنین من چقدر لاغرم. این را می‌گویند تا به بقیه اینطور القاء کنند که از نظر آنها دو گرم اضافه‌وزن هم یعنی چاق چون مثلاً خیلی استانداردهایشان بالاست. حالا طرف در برابر باد ممکن است بشکند ولی اگر بعد از خوردن یک قاچ پیتزا این را نگوید می‌میرد. دیده شده قصد اینها درواقع معطوف کردن نگاه‌ها و توجهات به افراد چاقِ حاضر در مجموعه یا خفت دادن به آنان است. چون خودشان می‌ترسند بخورند و چاق شوند، وقتی می‌بینند یکی علیرغم لاغر نبودن با طیب خاطر دارد می‌لمباند و لذت می‌برد این را می‌گویند تا طرف زهرمارش بشود و مثل این خشک‌مزاج‌ها دست از غذا بکشد. حالا جالب اینجاست که همین آدم پشت درهای بسته منزلش مثل گرسنه‌ای از بند رهاشده به غذا حمله می‌کند ولی جلوی بقیه می‌خواهد بگوید خیلی مواظب است. اگر می‌خواهید روحتان آلوده نشود با این افراد قطع رابطه کنید و جلویشان آنقدر با لذت غذا بخورید تا از حسودی گریه‌شان در بیاید و وقتی رسیدند خانه از گرسنگی مجبور شوند نان بربری یخ‌زده بجوند.»


هادی مقدم‌دوست، مرتضی درخشان، رامبد خانلری، پروفسور میلاد ملا عبدالوهاب، مریم نظام‌دوست، مریم حسن‌نژاد، سیداکبر میرجعفری، میترا بخشی‌زاده، افشار مقدم، زهرا درمان، نفیسه رحمانی، ابراهیم افشار، سیدمحمد صاحبی، سعید طلایی، ساجده جبارپور، فاطمه خسروانی، شیرین حسن‌نژاد، علی آینه‌ور، فاطمه چاوشی، نفیسه رحمانی و کوثر محبی از جمله همکاران این شماره مجله سه‌نقطه‌اند.

شماره جدید و حتی شماره‌های قبلی سه‌نقطه را از سایت سه‌نقطه تهیه کنید.

ارسال نظر