به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) برگزار می‌شود؛

کارگاه آموزشی یک روزه در دانشگاه سوره

کارگاه آموزشی یک روزه در دانشگاه سوره
دانشکده هنر دانشگاه سوره به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و با همکاری گروه نقاشی، ورک‌شاپ (کارگاه آموزشی) یک روزه برگزار می‌کند.
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
کد خبر :  ۱۵۳۰۷۲

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، دانشکده هنر دانشگاه سوره همواره در نظر دارد تا با بهره‌گیری از خلاقیت، اندیشه و نگاه روشن دانشجویان خود و قوه هنری آنان به اهداف والا و بلند دانشگاه سوره دست یافته و همچنین به تعالی و غنای فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی تحقق بخشد.

به این منظور، دانشکده هنر دانشگاه سوره، ورک‌شاپ (کارگاه آموزشی) یک روزه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص)، روز چهارشنبه مورخ ۲۸ مهرماه ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر در نگارخانه آیه دانشگاه سوره به آدرس خیابان آزادی، بین خوش و آذربایجان، نبش کوچه کامیاران؛ برگزار می‌کند.

 

 

گفتنی‌ است، مواد و ابزار مورد نیاز از جمله بوم نقاشی و رنگ در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت. همچنین، هنرمندان می‌توانند جهت خلق اثر هنری خود به فراخور نیاز، ابزار کار شخصی خود را نیز به همراه داشته و با تکنیک‌های مختلفی از قبیل نقاشی‌خط، نقاشی انتزاعی، نقاشی بازنمایانه و… آثار خود را اجرا کنند.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه آموزشی تا روز دوشنبه مورخ ۲۶ مهرماه در پیام‌رسان واتساپ به شماره تلفن ۰۹۹۱۵۴۰۹۹۵۶ پیام ارسال کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر