افتتاح سه نمایشگاه از آثار برگزیده سوگواره هنر عاشورایی

افتتاح سه نمایشگاه از آثار برگزیده سوگواره هنر عاشورایی
در روزهای سوم و چهارم مهرماه، سه نمایشگاه از آثار برگزیده «سوگواره هنر عاشورایی» در سه نقطه مختلف تهران از شمال غرب تا جنوب شرق پایتخت، افتتاح شد.
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر :  ۱۵۲۷۶۵

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، سوم مهرماه، حوزه هنری انقلاب اسلامی در مرکز تهران، میزبان این آثار در سه گالری «نگارخانه ابوالفضل عالی» و دو گالری شماره یک و دو «خانه عکاسان» بود.

یکشنبه چهارم مهرماه اما، دو نمایشگاه از این آثار افتتاح شد، اولی در شمال غرب تهران و در صحن متبرک امام زاده صالح(ع) و ساعاتی بعد دومی در امامزاده جعفر(ع) در جنوب شرق پایتخت افتتاح شد.

 

 

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در صحن متبرک امامزاده جعفر(ع)، علی فروزانفر؛ رئیس حوزه هنری استان تهران، علی قربانی؛ مدیرعامل مؤسسه سپهر سوره هنر و مسئولان شهرستان پیشوا حضور داشتند.

در سخنرانی مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که تا هشتم مهرماه برپاست، مدیر حوزه هنری استان تهران با تقدیر از هنرمندانی که آثار خود را برای شرکت در این سوگواره خلق کرده‌اند، از تلاش حوزه هنری برای همکاری بیشتر با آستان‌های مقدس استان خبر داد و افزود: نمایشگاه آثار سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی، علاوه بر آستان مقدس امامزاده جعفر(ع)، در صحن‌های متبرک امامزاده صالح(ع) تهران و امامزاده طاهر(ع) کرج نیز برگزار می‌شود.

 

 

گفتنی است، نمایشگاه آثار برگزیده «سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی» از ۳ الی ۱۳ مهرماه در «نگارخانه‌ ابوالفضل عالی» و گالری‌های شماره یک و دو «خانه عکاسان» به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ همه روزه به جز روزهای تعطیل میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر