بررسی جدیدترین تولیدات تصویری حوزه هنری همدان در کارگاه تحلیل فیلم کوتاه

پویانمایی «آخرین ماهی» و مستند «روزهای خاکستری» جدیدترین تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان در کارگاه تحلیل فیلم کوتاه مورد نقد و بررسی قرار گرفتند.
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
کد خبر :  ۱۵۲۶۰۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان همدان، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه این برنامه با همکاری فرهنگسرای پرواز و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد گفت: در این برنامه که با حضور جمعی از فیلم ‌سازان و هنرمندان برگزار شد مباحثی پیرامون وضعیت سینمای جهان، جایگاه سینمای ایران در جهان، نسل جدید سینمای ایران و مضامین و فرم آثارشان، سینمای فاخر و هنری، وضعیت آثار و فیلمسازان فیلم کوتاه ایران و شهر همدان بحث و گفت وگو شد.

داوود عبدالملکی با اشاره به اینکه این برنامه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فضای باز فرهنگسرای پرواز برگزار شد افزود: مستند «روزهای خاکستری» به کارگردانی کیارش کرمی و پویانمایی «آخرین ماهی» به کارگردانی سیدمحمود صائمین از جدیدترین تولیدات حوزه هنری همدان در این کارگاه با حضور کارگردان ها و عوامل مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: موضوع پویانمایی «آخرین ماهی» محیط‌زیست است که در جشنواره های بین المللی فیلم «پویانمایی تهران»، «پویانمایی آتن» و «اِکوآزین اسپانیا» به نمایش درآمده است.

عبدالملکی همچنین در خصوص مستند «روزهای خاکستری» گفت: مستند «روزهای خاکستری» نیز درباره عکاسی آنالوگ و عکاسان قدیمی همدان است که از شبکه مستند پخش شده است.

ارسال نظر