رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر فاروج:

رپرتوار دفاع مقدس فرصتی برای قوت گرفتن جریان تئاتر استان است/13

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر فاروج جریان رپرتوار تئاتر خیابانی دفاع مقدس را گامی برای قدرت و قوت گرفتن جریان تئاتر در خراسان شمالی برشمرد.
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
کد خبر :  ۱۵۲۶۰۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی،"رجبعلی ایزدجو"رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر فاروج با اشاره به اثرگذاری رویدادهایی از این دست در انتقال ارزش‌ها به نسل جوان، از برنامه‌های حمایتی و  بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان  سخن گفت.

"ایزدجو" ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های خوب در عرصه هنر نمایش می‌توان از هنرمندان برای انتقال و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بهره برد و از این روی رپرتوار تئاتر دفاع مقدس فرصتی مغتنم است تا جریان تئاتر خیابانی در استان قدرت و قوت بگیرد.

وی ضمن اعلام آمادگی حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری، با توجه به ساختار اجرایی این گونه‌ی هنری، بر ضرورت حمایت دستگاه‌ها و پرداختن بیش از پیش به تئاتر خیابانی به واسطه شرایط موجود برای روشن نگه داشتن چراغ هنر تاکید کرد.

این مقام مسئول افزود: هر چند به واسطه شیوع کرونا شاهد تعطیلی رویدادهای هنری هستیم، اما با حمایت از این گونه هنری و فراهم کردن بسترهای اجرا در فضاهای موجود، می‌توان در راستای رونق هنر با توجه به نقش اثرگذار آن در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی گام برداشت.

ارسال نظر