تمدید مهلت ارسال جشنواره «عفاف و حجاب» و «سوگواره هنری عاشورایی»

تمدید مهلت ارسال جشنواره «عفاف و حجاب» و «سوگواره هنری عاشورایی»
با توجه به پیک پنجم و درخواست‌های شرکت‌کنندگان مهلت ارسال اثر به جشنواره «عفاف و حجاب» و سوگواره «هنری عاشورایی» تا 20 شهریور تمدید شد.
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
کد خبر :  ۱۵۲۲۸۳

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر؛پیش از همه‌گیری ویروس کرونا طی این مدت، دو فراخوان هنری منتشر شد که با توجه به شرایط قرنطینه مهلت تولید محتوا و ارسال آثار جشنواره «عفاف و حجاب» و «سوگواره هنری عاشورایی» تا 20 شهریور تمدید شد.

فراخوان مسابقه استانی عفاف و حجاب در سه بخش «عکس»، «پوستر»، «نماهنگ» برگزار می‌شود. بر اساس فراخوان منتشرشده از سوی دبیرخانه جشنواره، مهلت ارسال آثار 31 مرداد تعیین‌شده بود که با توجه به پیک پنجم کوید 19 و درخواست‌های شرکت‌کنندگان تا 20 شهریور تمدید شد.

جشنواره عفاف و حجاب در محورهای جوانان، خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار می‌شود که هنرمندان هنرهای تصویری و گرافیست و عکاسی در استان بوشهر به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین سوگواره هنری عاشورایی مهلت ارسال تا 6 شهریور تعریف شد، اما فرصت تولید و ارسال آثار تا 20 شهریور ادامه یافت.

بنا به اعلام دبیرخانه سوگواره در 4 بخش «نقاشی‌خط و خوشنویسی»، «عکاسی»، «پوستر» دعوت به مشارکت در خلق اثر شده است.

در بخش خوشنویسی و نقاشی‌خط؛ «آیات 27 تا 30 سوره مبارکه والفجر»، «اشعار عاشورایی از شاعران اهل‌بیت (ع) استان و کشور»، «کتیبه‌ها و بیرق‌های عاشورایی»، در بخش عکاسی «روضه‌های خانگی»، «کودکان عاشورایی»، «اهداء نذورات و توزیع کمک‌های مردمی»، «مراسم تعزیه»، «برافراشته شدن «نمادها و بیرق‌ها و پرچم‌های عاشورایی» در: میادین و معابر عمومی شهر،  مراکز درمانی و بیمارستانی و دستگاه‌ها وادارت»، تصویرسازی «کودکان عاشورایی»، «آیین‌های عزاداری و سوگواری عاشورایی در شهرها و روستاهای استان بوشهر»، در بخش طراحی پوستر و گرافیک «کوچک‌ترین سرباز: حضرت علی‌اصغر (ع)»، «پیام‌های حماسه عاشورا»، «سرداران عاشورایی استان بوشهر»، «سرزمین آیین‌ها، نمادها و نواهای عاشورایی استان بوشهر» از عمده اهداف این سوگواره است.

 

لازم است، متقاضیان آثار خود را به یکی از راه‌های زیر ارسال نمایند.

واتساپ و ایتای شماره: ۰۹۱۷۱۷۳۱۹۴۱

ایمیل: Artbushehr@gmail.com

اینستاگرام:@artbushehr

یا به‌صورت حضوری به  نشانی: بوشهر، میدان قدس، ابتدا بلوار رئیسعلی دلواری، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر تحویل نمایند.

شماره تماس: ۰۷۷۳۳۳۲۹۰۵۱

پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری استان بوشهر:www.Artbushehr.ir

 

ارسال نظر