داوران بخش پوستر سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی معرفی شدند

داوران بخش پوستر سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی معرفی شدند
داوران بخش پوستر«سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی» از سوی «مهدی حاجی محمدی فریمانی» دبیرهنری این رویداد مهم فرهنگی و هنری کشور، معرفی شدند.
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷
کد خبر :  ۱۵۰۲۵۰

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، داوران بخش پوستر«سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی» از سوی «مهدی حاجی محمدی فریمانی» دبیر هنری این رویداد مهم فرهنگی و هنری کشور، معرفی شدند.

«سوگواره هنر عاشورایی»، یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی و هنری کشور است که با هدف تکریم ساحت امام سوم شیعیان و شهدای گرانقدر کربلا و ارایه هنرمندانه مفاهیم عاشورایی، هرساله از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و امسال قرار است سیزدهمین دوره این سوگواره برگزار شود.

این رویداد فرهنگی - هنری کشور در چهار بخش طراحی پوستر، تصویرسازی، نقاشیخط، عکس (تک عکس، مجموعه عکس و فوتوکلیپ) برگزار می‌شود.

براساس فراخوان اعلام شده، در بخش طراحی پوستر، آثار ارسالی باید در موضوعات «تبیین شخصیت امام حسین (ع )» و «امام حسین (ع) در کلام دیگران» تولید شده باشد.

با گذشت چند روز از اعلام فراخوان سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی، دکتر محمد خزایی، ابراهیم حقیقی و مسعود نجابتی که از اساتید صاحب‌نام و هنرمندان باسابقه کشورمان در عرصه هنرهای تجسمی هستند، به عنوان داوران بخش پوستر معرفی شدند.

پیش از این «مهدی حاجی محمدی فریمانی» از سوی مجد‌الدین معلمی؛ معاون هنری حوزه هنری، بعنوان دبیر هنری بخش هنرهای تجسمی سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی منصوب شده بود.

علاقمندان به شرکت در این سوگواره می‌توانند برای ثبت نام، تکمیل فرم شرکت، دریافت کد رهگیری و اطلاع از چگونگی ارسال آثار و تقویم برگزاری به سایت artfest.ir مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر