شکرطنز به ایستگاه نهم رسید

شکرطنز به ایستگاه نهم رسید
نهمین محفل طنز شکرطنز به صورت مجازی به همت حوزه هنری استان بوشهر برگزار شد.
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
کد خبر :  ۱۵۰۱۸۹

 

 

نهمین محفل طنز شکرطنز به صورت مجازی به همت حوزه هنری استان بوشهر برگزار شد. در این محل شاعران و طنزپردازان بوشهر تازه‌ترین آثار خود را برای علاقه‌مندان به طنز و ادبیات خواندند. برای دیدن این برنامه می‌توانید به صفحه اینستاگرام حوزه هنری استان بوشهر مراجعه کنید.

امید پارسایی‌فر، رئیس حوزه هنری استان بوشهر در همین رابطه گفت: نهمین محفل «شکر طنز» با حضور طنزپردازان استان بوشهر، مهدی شیخیانی، محمد تابناک، اسماعیل شهرستانی، محمدعلی نادری و با اجرای هنرمند هم اقلیمی امین چاه‌شوری برگزار شد.

نهمین محفل «شکر طنز» با توجه به اعمال محدودیت‌های ناشی از گسترش ویروس کرونا به‌صورت مجازی برگزار شد و علاقه‌مندان می‌توانند  از طریق اینستاگرام حوزه هنری استان بوشهر شاهد «محفل طنز» باشند.

حوزه هنری در واحد آفرینش‌های ادبی خود به موضوع طنزپردازی و همچنین برگزاری محافل طنز در استان به جدیت می‌پردازد.

محفل «شکر طنز» از محافل چند سال اخیر حوزه هنری است که پیش ‌از این به صورت حضوری در سالن و در محفلی گرم و صمیمی و در حال حاضر به دلیل کرونا به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

جامعه‌ای که روبه‌جلو و قصد حرکت و پیشرفت است، نیاز به انبساط خاطر و نشاط و شادابی دارد. طنز و طنزپردازان نیز نقش مؤثری در ایجاد شادابی جامعه استان خواهند داشت.

ارسال نظر