به مناسبت روز قلم برگزار می شود

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی و آغاز به کار خانه شعر و ادب حوزه هنری مازندران

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی و آغاز به کار خانه شعر و ادب حوزه هنری مازندران
نمایشگاه جمعی از خوشنویسان ممتاز مازندران همزمان با نخستین نشست اعضای خانه شعر و ادب حوزه هنری استان در روز قلم برپا می شود.
يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر :  ۱۴۹۵۹۵

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری مازندران، ساعت 11 روز سه شنبه 15 تیرماه سال جاری به مناسبت روز قلم، نخستین نشست اعضای خانه شعر و ادب این مرکز با حضور 8 تن از فعالان عرصه ادبیات برگزار خواهد شد.

مهدی معصومی گرجی رییس حوزه هنری مازندران در این باره گفت: با توجه به رویکرد تازه حوزه هنری مبنی بر حضور نخبگان و فعالان فرهنگی هنری جهت همکاری، کارشناسی، برنامه ریزی و پیشبرد  اهداف این مرکز، کار گروههایی در دفاتر مختلف این مرکز در حال شکل گیری است.

وی افزود: از این جهت خانه شعر و ادب حوزه هنری مازندران در واحد آفرینشهای ادبی این نهاد با حضور 8 هنرمند جوان و فعال ادبی استان شکل گرفته است و نخستین نشست خود را جهت معارفه و بحث های اولیه در تاریخ یاد شده تجربه خواهد کرد.

رییس حوزه هنری مازندران در ادامه گفت: همچنین واحد هنرهای تجسمی این مرکزنیز با هماهنگی 10 خوشنویس ممتازاستان، 20 اثر این هنرمندان را در رشته های مختلف خط با موضوع آیات قرآنی و شعر و ادب ایران، در روز قلم و به جهت پاسداشت این روز در نگارخانه حوزه هنری به نمایش خواهد گذاشت.

 

ارسال نظر