از سوی حوزه هنری لرستان سرود "راز خورشید" تولید شد

از سوی حوزه هنری لرستان سرود
رئیس حوزه هنری لرستان از تولید سرود "راز خورشید" با مضمون ترغیب و ایجاد انگیزه جهت حضور پرشور و انقلابی آحاد مردم در عرصه انتخابات خبر داد.
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
کد خبر :  ۱۳۹۶۹۸

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری لرستان، محمد کرم اللهی در این زمینه گفت: با توجه به ضرورت اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات و توجه به این مهم در شرایط کنونی کشور، حوزه هنری با همکاری قرارگاه فرهنگی صاحب الامر(عج) و سازمان هنری رسانه ای اوج اقدام به تولید این سرود حماسی کرده است.
وی با بیان اینکه شعر این اثر توسط حسین صبح خیز سروده و نوازندگان آن شهاب عباسیان و فرشاد سیفی می باشند افزود: این سرود با اجرا و همخوانی گروه سرود آسمان ؛ تنظیم و آهنگسازی شهاب عباسیان تولید شده است.
کرم اللهی با بیان اهمیت فعالیت های فرهنگی هنری با هدف ایجاد انگیزه و حضور حداکثری در انتخابات پیش رو بیان داشت: حوزه هنری استان با این رویکرد طی هفته های گذشته تولیدات هنری را زمینه تولید آثار تجسمی ، تصویری ،موسیقی، ادبی و نمایش با مضمون انتخابات در دست تولید قرار داده که به تدریج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.
لازم به ذکر است: همزمان با آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در چهاردهم خرداد ، این سرود با حضور آحاد مردم ، نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد ، استاندار لرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی در مصلی الغدیر شهر خرم آباد اجرا و رونمایی شد.

برچسب ها: گروه سرود

ارسال نظر