پردیس سینمائی «عصر جدید» گرگان به بهره برداری رسید

پردیس سینمائی «عصر جدید» گرگان به بهره برداری رسید
آئین افتتاح پردیس سینمایی «عصر جدید» گرگان با حضور استاندارگلستان،رئیس حوزه هنری کشور،معاونین حوزه هنری ، مدیران استان وهنرمندان ۹ خردادماه برگزار شد
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
کد خبر :  ۱۳۹۶۰۰

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان گلستان،رئیس این مرکز درباره خبر فوق گفت: پروژه توسعه سینما «عصر جدید» گرگان به عنوان یکی از قدیمی ترین سینما‌های استان گلستان از آذرماه ۹۸ توسط موسسه «بهمن سبز»  وابسته به حوزه هنری کلید خورد وبحمدالله  با اتمام پروژه، این پردیس سینمایی با ۵ سالن و با ظرفیت ۶۲۸ نفر به مجهزترین و مدرن ترین  پردیس سینمایی شمال کشور تبدیل شده است .

محمود خواجه نژاد در ادامه اظهار داشت:روند بازسازی سینماهای فرسوده استان ادامه خواهد داشت و در صورت تامین اعتبار،سینماهای شرق استان نیز بازسازی خواهند شد.

وی گفت: شرایط اقتصادی،تعطیلی سینماها ومحدودیت های ایجاد شده طی یکسال گذشته  باعث نشد که روند بازسازی سینما عصر جدید دچارتعطیلی شود و خوشبختانه همکاران سینمائی و  موسسه بهمن سبزبا تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر  پروژه را به نحو احسن به پایان رساندند .

این مدیر فرهنگی افزود: برخورداری از یک سالن ۲۵ نفره اختصاصی «سینمای کودک» از ویژگی های پردیس سینمایی «عصر جدید» گرگان است و در بازسازی سالن ها ،لابی،نمای ورودی و... از طراحی ویژه و مدرن استفاده شده است .

خواجه نژاد در پایان خاطر نشان کرد:تغییر کامل زیرساخت‌ها، دکوراسیون، مبلمان، چیدمان صندلی، اصلاح وضعیت نور، صدا، تصویر،آموزش پرسنل و … ازجمله مواردی است که در این سینمای جدید مورد توجه بوده است و با نصب تجهیزات به روز، از این پس میزبان سینما دوستان گلستانی خواهد بود.

جهت مشاهده گزارش تصویری افتتاحیه کلیک کنید

ارسال نظر