موفقیت هنرمند گلستانی در مسابقه عکس زن در قاب نیایش

موفقیت هنرمند گلستانی در مسابقه عکس زن در قاب نیایش
داود عامری از هنرمندان کانون عکس حوزه هنری استان گلستان مقام اول ”مسابقه عکس زن در قاب نیایش" را از آن خود کرد.
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
کد خبر :  ۱۳۹۵۹۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان گلستان ،رئیس این مرکز درباره خبر فوق گفت: این مسابقه عکاسی با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت ارزشمند بانوان هنرمند و علاقمند به هنرعکاسی در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و به تصویرکشیدن جلوه های زیبایی ازمناجات و نیایش های ماه مبارک رمضان به همت اداره امورزنان سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شده است.

محمود خواجه نژاد ضمن تبریک این موفقیت اظهار داشت: دراین مسابقه  ۸۰۰ اثراز هنرمندان سراسر کشور به صورت تک عکس و مجموعه عکس  حضور داشتند که از بین ۱۸۵ عکاس شرکت کننده در این مسابقه " داود عامری" از گلستان موفق به کسب مقام اول شد.

وی ادامه داد: داوران این مسابقه یلدا معیری ، فاطمه بهبودی و حسین تهوری بودند که به صورت آنلاین داوری این مسابقه را بر عهده داشتند.

خواجه نژاد در پایان اظهار داشت: از افتخارات پر شمار داوود عامری می توان به عضویت در فدراسیون جهانی عکاسی (FIAP) در فرانسه، برنده  مدال در چند دوره مسابقه عکس آساهی شیمبون  ژاپن، کسب روبان و رتبه R.P.S. Honorable Mention از کشور هلند ، برنده مدال نقره چهارمین مسابقه عکاسی نورث جرسی آمریکا ، کسب عنوان بهترین هنرمند و دریافت مدال طلای PSA جشنواره عکاسی "عشق" کشور آمریکا و veiwfinder  کشور صربستان و افتخار آفرینی در کشورهایی چون لیتوانی، بلژیک، هندوستان، ترکیه، کره جنوبی، لهستان، آرژانتین، روسیه  و عرصه کوهنوری به صعود های پر شمار به قلل مرتفع ایران آرارات در ترکیه و کلیمانجارو در تانزانیا اشاره کرد.

ارسال نظر