به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد:

«ماوای بیدل‌ها»

«ماوای بیدل‌ها»
گرافیست‌های استان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در کارگاه 3 روزه طراحی پوستر«ماوای بیدل‌ها» شرکت و نقش‌آفرینی کردند.
شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
کد خبر :  ۱۳۹۵۰۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، کارگاه 3 روزه طراحی پوستر «ماوای بیدل‌ها» به همت حوزه هنری خراسان شمالی و مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد به به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در حوزه هنری استان برگزار شد.

 بر اساس این گزارش، در این کارگاه که «پوریا زارعی استاد» مدیریت و آموزش آن را بر عهده داشت، از این که در کارگاه فوق با بهره‌گیری از اشعار امام خمینی (ره)  تلاش کردند تا چهره معنوی و عاشقانه از امام راحل را به تصویر بکشند، سخن گفت و افزود: خواندن اشعار و بررسی برداشت‌های معنایی از اشعار و رسیدن به ایده و پرداختن به شیوه اجرای از دیگر مواردی بود که در این کارگاه 3 روزه مطرح شد و در نهایت گرافیست‌ها دست به تولید آثار زدند.

وی از این که برگزاری کارگاه‌هایی از این دست زمینه‌ساز شناسایی و کشف استعدادهای جوان خواهد شد، بر استمرار چنین  کارگاه‌هایی تاکید کرد.

«پوریا زارعی استاد» خاطرنشان کرد: آثار تولید شده در قالب استندهای شهری همزمان با ایام ارتحال امام خمینی( ره) به نمایش درخواهد آمد.

بر اساس این گزارش، در این کارگاه 3 روزه که از ساعت 10 صبح تا 17 عصر برگزار شد، 15 طراح گرافیست استان شرکت کردند که در نهایت از 5 طرح برتر از سوی حوزه هنری استان تقدیر  به عمل خواهد آمد.

 

 تگ ها

ارسال نظر