نمایشگاه نقش زنان استان گلستان در دفاع مقدس در نگارخانه سوره حوزه هنری برپا شد

نمایشگاه نقش زنان استان گلستان در دفاع مقدس در نگارخانه سوره حوزه هنری برپا شد
همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، نمایشگاه عکس با موضوع نقش زنان استان گلستان درهشت سال دفاع مقدس از سوم خرداد به مدت یک هفته در نگارخانه حوزه هنری گلستان گشایش یافت.
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر :  ۱۳۹۴۷۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان گلستان،رئیس این مرکز درباره خبر فوق گفت: آئین افتتاح این نمایشگاه  با حضور شهردارگرگان،رئیس حوزه هنری استان،مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و جمعی از هنرمندان و بانوان فرهنگی استان  برگزار شد و پس از افتتاح نمایشگاه،تعدادی از زنان فعال در دوران دفاع مقدس خاطراتخود را برای علاقه مندان ارائه کردند.

محمود خواجه نژاد در ادامه افزود: با توجه به نقش موثر  و تاریخ ساز زنان جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در این نمایشگاه سعی شده تا مجاهدت‌ها و ایثاگری‌های بانوان به جامعه و خصوصا به نسل جوان نشان داده شود.

وی  در ادامه از علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس،حوزه هنری، اداره کل تبلیغات اسلامی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری،سازمان بسیج هنرمندان و شهرداری گرگان برگزار شده است.

ارسال نظر