فراخوان جایزه طراحی UCDA 2021

فراخوان جایزه طراحی UCDA 2021
این جوایز سالانه از بهترین کار در طراحی آموزشی در مسابقات چاپی، دیجیتال، تصویرگری، عکاسی و دانشجویی تجلیل می کند
شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
کد خبر :  ۱۳۹۲۹۳

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری به نقل از ucda.com، جوایز طراحی UCDA 2021 بهترین طراحی استثنایی و کارهای خلاقانه انجام شده توسط متخصصان ارتباطات را برای معرفی موسسات آموزشی (متوسطه، حرفه ای یا آموزش عالی) به رسمیت می شناسد و از تبادل ایده و اطلاعات مربوط به نقش منحصر به فرد این افراد خلاق پشتیبانی می کند.

این جوایز سالانه از بهترین کار در طراحی آموزشی  در مسابقات چاپی، دیجیتال، تصویرگری، عکاسی و دانشجویی تجلیل می کند.

چه چیزی مجاز است؟

برای مشارکت لازم است پورتفولیو خود را وارد کنید. هر کاری که توسط یک موسسه آموزشی طراحی، منتشر، ایجاد یا استفاده شود واجد شرایط است (محدود به آموزش عالی نیست). این اثر باید برای اولین بار پس از اول ژوئن سال ۲۰۲۰ منتشر شده باشد.

داوری این جوایز توسط گروهی متشکل از طراحان، مربیان طراحی، عکاسان و تصویرگران انجام می شود که در موسسات آموزشی کار می کنند یا بخش قابل توجهی از فعالیت خود را آنجا انجام می دهند.

شرکت کنندگان در این چهار مسابقه بخشی از نمایشگاه طراحی UCDA خواهند بود که در طی پنجاه و یکمین کنفرانس سالانه طراحی UCDA به نمایش گذاشته می شود، برنامه ریزی شده برای 2-5 اکتبر 2021 ، در دنور، کلرادو. این کنفرانس فرصتی را برای شما فراهم می کند تا نگاهی عمیق به موضوعاتی که طراحان و متخصصان ارتباطات چه در داخل و چه در خارج از موسسات آموزشی با آن روبرو هستند، داشته و برای همکاری بهتر الهام بگیرید.

دسته بندی ها:

عکاسی

تصویرسازی

دانشجویی

چاپی و دیجیتال

جایزه

برندگان یک گواهی، دید بالاتر و یک فرصت عالی بازاریابی برای تبلیغ خدمات خود به همکاران، مشتریان یا رسانه ها دریافت می کنند.

هزینه های ثبت نام:

هزینه ورود برای اعضا ۵۰ دلار و برای غیرعضوها ۹۰ دلار در مدت زمان پرداخت پرندگان زودرس (اول ژانویه – ۱۲ مارس) است. پس از پایان دوره ، میزان هزینه افزایش می یابد. هزینه ورود دانشجویان کمتر است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۴  ژوئن ۲۰۲۱ ( ۱۴ خرداد ۱۴۰۰)

چه کسی می تواند شرکت کند؟

آثار ممکن است توسط هر موسسه، شرکت یا شخصی که در ایجاد یا تولید اثر نقش دارند ، ارسال شود.

وب سایت مسابقه

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

ارسال نظر