معاون توسعه مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد:

پرهیز از نگاه جزیره‌ای

معاون توسعه مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی کشور و تیم همراه در دیدار با رئیس حوزه هنری خراسان شمالی خواستار هم‌افزایی و تعریف کار مشترک فرهنگی و تبلیغی فاخر با بُعد هنری شد و بر پرهیز از نگاه جزیره‌ای تاکید کرد.
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
کد خبر :  ۱۳۹۲۸۶

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی در دیدار معاونت توسعه مدیریت سازمان تبلیغات با رئیس حوزه هنری استان از این که در خانواده بزرگ سازمان تبلیغات نباید نگاه جزیره‌ای باشد، تصریح کرد: در این راستا به شدت به درآمیختگی کارها و هم‌افزایی در تعریف کار مشترک نیازمندیم.

"محمد روح الامینی"ادامه داد: با حضور در استان‌ها و در دیدار با مدیران به صورت میدانی سعی می‌کنیم به کمک مدیران استانی برویم و از آنها پشتیبانی کنیم.

 وی افزود: تقویت کردن پایه‌های ارتباطی سازمان با یکدیگر و دیگر ادارات در زمره برنامه‌های حمایتی ماست.

"روح الامینی" با بیان این که سازمان تبلیغات اسلامی یک خانواده بزرگ است گفت: برای ارتباط ارکان سازمان باید کار مشترک تعریف کنیم و بروز و  ظهور آن، تولیدات و کارها در استان باشد.

اکرم صدیقی‌کلاته؛ رئیس حوزه هنری خراسان شمالی هم در این دیدار با بیان این که حوزه هنری استان ماموریت ویژه خود را با تاکید بر بیانات رهبری در خراسان شمالی، سبک زندگی انتخاب کرده است اظهار کرد: ماموریت ویژه حوزه هنری توجه به مقوله سبک زندگی است که می‌توان به صورت کار مشترک فرهنگی و تبلیغی با سازمان تبلیغات تعریف و در نهایت منجر به تولید در سطح ملی شود.

ارسال نظر