در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مطرح شد:

نقش بی بدیل حوزه هنری در بیان ارزش های انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد در دیدار با رئیس و جمعی از کارکنان حوزه هنری خراسان شمالی اهمیت و اثرگذاری حوزه هنری در هنر اسلام و انقلاب را قابل توجه خواند و گفت: هنر باید در خدمت دین و عقلانیت انسانیت و حقوق انسانی قرار بگیرد.
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
کد خبر :  ۱۳۹۲۸۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، «حجت‌الاسلام« نوری» با تأکید بر این که قدم اول برای تأثیرگذاری این است که بدانیم چه چیزهایی می‌تواند به جامعه تعالی ببخشد و چه چیزهایی آسیب‌های جامعه هستند، گفت: یکی از دردهای جامعه ما اختلافات در خانواده‌هاست و از این روی می‌توان اخلاق و حقوق اعضاء در خانواده و ایثار در خانواده را با زبان هنر بیان و مردم را با چنین تعاریفی به ‌خوبی آشنا کرد.

حجت‌الاسلام «نوری» تصریح کرد: فرهنگ مقاومت و مقاومت در اسلام و انقلاب را نیز می‌توان به زیبایی با زبان هنر ترسیم کرد و به مردم نشان داد.

وی هم چنین از این که شناخت از مخاطب و نیازهای مخاطب نیز می‌تواند در تولیدات آثار هنری کمک‌کننده باشد، سخن گفت.

 امام‌جمعه بجنورد با بیان این که زمانی جمهوری اسلامی در برابر ظلم به‌ تنهایی ایستادگی می‌کرد اما حالا جبهه‌ای تشکیل‌شده که تمام کشورهای عضو این جبهه در برابر نظام استکباری ایستادگی می‌کنند، اظهار کرد: بنابراین به‌تنهایی نمی‌شود تأثیرگذار بود و باید جبهه‌ای تشکیل داد و جوانان و دانشجویان به‌کار گرفت و اجازه نداد تا استعدادها منفعل بماند.

«اکرم صدیقی‌کلاته» رئیس حوزه هنری خراسان شمالی نیز در این دیدار به بیان  بخشی از اهداف و برنامه‌های پیش رو این نهاد پرداخت و خانواده و سبک زندگی را یکی از اهداف و سیاست‌های حوزه  هنری برشمرد که رهبر معظم انقلاب برای نخستین بار در خراسان شمالی در این باره سخن گفتند.

وی امور بانوان را از حوزه‌‌های مغفول مانده در کشور دانست و گفت: در خصوص نقش زنان و امور آنان نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر