در دیدار با معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری بجنورد تاکید شد:

افزایش همکاری بین حوزه هنری استان و شهرداری بجنورد

افزایش همکاری بین حوزه هنری استان و شهرداری بجنورد
رئیس حوزه هنری خراسان شمالی و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد جهت انجام فعالیت‌های مشترک در حوزه‌های فرهنگی و هنری با یکدیگر دیدار کردند.
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر :  ۱۳۹۲۲۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، "اکرم صدیقی کلاته" در دیدار با "محمد موفق"معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه مشارکتی بر هم‌اندیشی و هم‌افزایی میان این دو سازمان تاکید کرد و گفت: حوزه هنری و شهرداری دو دستگاه تاثیرگذار در فرهنگ شهری هستند و می‌توان با همکاری مشترک، اقدامات خوب و شایسته‌ای را در حوزه‌های فرهنگی و هنری انجام داد.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی افزود: حوزه هنری استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری با توجه به کثرت هنرمندان خبره و برجسته ظرفیت بالایی داشته و می‌تواند با خلق آثار مفهومی در زمینه تجسمی، تئاتر، تیزر و ... در کنار دستگاهی چون شهرداری با حجم مخاطب زیاد قرار گیرد.

صدیقی با بیان این مسئله که حوزه هنری و شهرداری می‌توانند در جهت پرورش استعدادها نیز گام بردارند، اظهار داشت: هنرمندان تجسمی در سنوات گذشته به صورت خودجوش در مناسبت‌های مختلف از جمله محرم، رمضان و ... آثار فاخری تولید کردند که با همکاری مثبت شهرداری چه به صورت بیلبوردهای شهری و چه عابرگالری در معرض دید عموم قرار گرفت و با استقبال مواجه شد و امیدواریم این مشارکت‌ها تداوم یابد.

"محمد موفق" معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری بجنورد نیز در این جلسه با تبریک انتصاب وی به ریاست حوزه هنری استان گفت: شهرداری بجنورد در حوزه شهری و برنامه‌های فرهنگی و هنری با تمامی دستگاه‌های استان همکاری داشته و با توجه به وجوه مشترک بین این دو دستگاه، آمادگی کامل همکاری مضاعف با حوزه هنری را دارد.

موفق تصریح کرد: دایره فعالیت شهرداری بجنورد تنها به اعیاد و مناسبت‌ها محدود نشده است و در جهت ارتقای کیفی فرهنگ و هنر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و بیش از پیش برای فرهنگ‌سازی عامه مردم وارد میدان می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با تعامل و هم‌افزایی بیشتر با حوزه هنری استان  فرهنگ و هنر را در بستر صحیح و در گستره وسیع‌تری از اقشار جامعه رشد و ارتقاء دهیم.

موفق ضمن اعلام آمادگی  برای عقد تفاهم‌نامه فرهنگی بین دو دستگاه، گفت: شهرداری بجنورد می‌تواند ایده‌های فرهنگی و هنری هنرمندان را در قالب پیام‌های فرهنگی، خانه و خانواده، احترام به والدین و ...  اجرایی کند.

در پایان جلسه از سوی رئیس حوزه هنری خراسان شمالی یک اثر هنری فاخر به رسم یادبود به معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد اهدا شد.

ارسال نظر