امضای تفاهم نامه همکاری فرهنگی میان حوزه هنری و ستاد نماز جمعه قزوین

امضای تفاهم نامه همکاری فرهنگی میان حوزه هنری و ستاد نماز جمعه قزوین
علی شفیعی شاد با حضور در حوزه هنری قزوین و در دیدار با محمدرضا امامقلی تفاهم نامه همکاری مشترک فرهنگی، هنری و رسانه ایی را با به امضا رساندند.
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر :  ۱۳۹۱۶۶

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قزوین؛ محمدرضا امامقلی، رییس حوزه هنری قزوین در خصوص این تفاهم نامه گفت: هنر بدنه اجتماعی دارد لذا نمی توان نقش هنر را در اجتماعی کردن حوزه های مختلف نادیده گرفت.

وی ادامه داد: در واقع با هنر می توان نقش مردم را در فضای های مختلف جامعه پر رنگ کرد و این یکی از ویژگی های شاخص حوزه هنری انقلاب اسلامی است.

رییس حوزه هنری قزوین به ظرفیت های موجود در نماز جمعه شهر قزوین اشاره کرد و گفت: نماز جمعه با حضور جمع قابل توجهی از مردم برگزار می شود و این یک فرصت برای ارائه برنامه های فرهنگی متناسب و کاملا هنرمندانه است. ستاد نماز جمعه قزوین اقدامات سازنده ایی را در فضاسازی اجتماعی انجام داده است که امیدواریم با تفاهم نامه ایی که صورت خواهد گرفت، اقدامات شایسته و کارآمدی صورت گیرد.

علی شفیعی شاد رییس ستاد نماز جمعه قزوین نیز با حضور در این مراسم، زمینه های همکاری میان حوزه هنری و ستاد نماز جمعه قزوین را مساعد دانست و گفت: حوزه هنری قزوین فعالیت های خوبی را در عرصه های فرهنگی و اجتماعی انجام داده است از طرفی ستاد نماز جمعه قزوین هم برنامه های مناسب و کارآمدی را طراحی کرده است. با توجه به همین ویژگی ها می توان  مشارکت و همکاری بین دو مجموعه را  بیش از پیش فراهم آورد.

شفیعی شاد هم افزایی موجود جهت افزایش مشارکت اجتماعی و اجتماعی سازی فضای نماز جمعه قزوین را لازم برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم تفاهم صورت گرفته به تولیدات مناسب هنری، اقدامات و فعالیت های مختلف فرهنگی اجتماعی بی انجامد و نتایج آن را بزودی ببینیم.

در این تفاهم نامه، ایجاد هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت های هر دو مجموعه مورد تاکید قرار گرفته است.

 

ارسال نظر