با حضور مسئولان استان مازندران در روز قدس صورت گرفت

برافراشتن پرچم فلسطین در بوستان ولایت ساری

برافراشتن پرچم فلسطین در بوستان ولایت ساری
همزمان با روز قدس، پرچم فلسطین در بوستان ولایت ساری برافراشته و پرچم رژیم اشغالگر اسراییل به آتش کشیده شد.
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر :  ۱۳۹۰۵۰

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری مازندران روز جمعه 17 اردیبهشت سال جاری همزمان با روز جهانی قدس تنی چند از مسئولان استانی جهت اهتزاز نمادین پرچم ملت مظلوم فلسطین در بوستان ولایت ساری گرد هم آمدند.

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران ابتدای این برنامه گفت: فلسطینی‌ها بیش از هفت دهه در حال مذاکره با رژیم غاصب صهیونیست هستند، در این دوران یک سانتی‌متر از خاک فلسطین، یک نفر از میلیون‌ها آواره، یک خانه از منازل غصب شده را نتوانستند پس بگیرند بلکه برعکس همیشه در حال از دست دادن سرزمین‌ جدیدی بودند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی تا جایی پیشرفت کرده که برخی دولت‌های خودفروخته  و مزدور عربی منطقه را هم به تسلیم و روابط دوستانه خودش وادار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین ادامه داد: بهتر است با مجاهدت و بصیرت در مسیر خدمت به منافع جهان اسلام باشیم، همه باید به قدس به عنوان یک مسئله اسلامی و انسانی نگاه کنیم، این یک مسئله و جریان بشری است، امید آن‌ که خداوند شر رژیم غاصب صهیونستی را از کل دنیا کم کند و سیاست‌های شیطانی دشمنان را نقش بر آب کند.

مهدی معصومی گرجی رییس حوزه هنری مازندران در حاشیه این برنامه با اشاره به جایگاه رفیع اخلاق در اسلام، حمایت از برادران و خواهران دینی را یک اصل مهم برشمرد و گفت: مردم مظلوم فلسطین سالها در سیطره بیداد رژیم غاصب اسراییل قرار دارند و ما باید با تمامی امکانات جهت حمایت از آنان در میدان باشیم.

وی افزود: امروزه هنر در بصیرت افزایی و بیدارباش همگانی نقش ویژه ای دارد و حوزه هنری انقلاب اسلامی مازندران نیز در این راستا ( چه در روز قدس امسال) و دیگر زمانها با زبان هنر ( در رشته های مختلف و با تولید آثار مکتوب، آثار نمایشگاهی و تجسمی، فعالیتهای هنری نمایشی، فیلم، سرود و آفرینش های ادبی) به این وظیفه مهم می پردازد.  

شایان ذکر است که در پایان این گردهمایی ضمن برافراشتن پرچم فلسطین در بوستان ولایت ساری، پرچم های اسرائیل صهیونیسم و آمریکاى جنایتکار به آتش کشیده شد.

ارسال نظر